- Ontvangen bedankjes 2
instellingen van tweede module opvragen
- Robert
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Robert
Minder
Lees meer
01 jun 2015 15:14 #7217
door Robert
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
instellingen van tweede module opvragen werd gestart door Robert
Een zelf ontwikkelde module wordt op een pagina getoond. Daaronder moet dezelfde module worden getoond, maar met andere instellingen. Hoe kan ik de instellingen van de tweede module opvragen? Nu krijg ik alleen die van de eerste module te zien.
Een mogelijkheid is om een tweede parameter mee te geven aan JModuleHelper::getModule( 'mod_programma' ), maar alleen als je de titel weet.
Hoe doet de menu-module dit bijvoorbeeld? Die kun je meerdere keren tonen met elk eigen instellingen.
Een mogelijkheid is om een tweede parameter mee te geven aan JModuleHelper::getModule( 'mod_programma' ), maar alleen als je de titel weet.
Hoe doet de menu-module dit bijvoorbeeld? Die kun je meerdere keren tonen met elk eigen instellingen.
Discussie gesloten.
- Arjan Booij
-
- Gebruiker
-
- -
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 jun 2015 15:14 #7218
door Arjan Booij
#Joomla omdat het zo leuk is.
Beantwoord door Arjan Booij in topic instellingen van tweede module opvragen
Kun je de module niet kopiëren en daar de eigen instellingen in aangeven.
(je beschrijving is niet erg duidelijk)
(je beschrijving is niet erg duidelijk)
#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 jun 2015 15:14 #7219
door Gast
Beantwoord door Gast in topic instellingen van tweede module opvragen
De menu-module wordt gewoon meerdere malen aangemaakt en op verschillende posities weergegeven. Zo kan elk menu zijn eigen instellingen hebben.
JModuleHelper::getModule geeft ook alleen de huidige instellingen terug in een array. Je kan de instellingen hiermee niet aanpassen. Ook al zou je dus de tweede module kunnen selecteren met deze functie dan kan je er alsnog geen andere instellingen aan meegeven.
JModuleHelper::getModule geeft ook alleen de huidige instellingen terug in een array. Je kan de instellingen hiermee niet aanpassen. Ook al zou je dus de tweede module kunnen selecteren met deze functie dan kan je er alsnog geen andere instellingen aan meegeven.
Discussie gesloten.
- Robert
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Robert
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
01 jun 2015 15:14 #7220
door Robert
Beantwoord door Robert in topic instellingen van tweede module opvragen
Ik bleek d parameters in het verkeerde bestand op te vragen. Als ik ze opvraag in mod_programma.php (met $params->get('naam_parameter') dan worden de instellingen per module getoond.
Discussie gesloten.