- Ontvangen bedankjes 0
welke extensions heb ik nodig
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
06 jun 2015 12:38 #7135
door Gast
welke extensions heb ik nodig werd gestart door Gast
ik wil een makkelijk site waar ik ook me pagina aan kan maken en alles kan doen in een keer niet dat ik eerst dat programma of die moet openen
dus eigenlijk simpel waar je alles mee kan doen
het wordt een beauty body haar site waar dingen getest worden en links van de producten komen te staan ook een blog echt je kan het zo gek niet bedenken YouTube komt er de links van staan en een contacten lijst 2 een voor de pr bureau en voor me mensen en test gebeuren dus eigenlijk best wel een vrij grote site
graag hoor ik welke dingen ik het beste kan gebruiken tips zijn welkom
dus eigenlijk simpel waar je alles mee kan doen
het wordt een beauty body haar site waar dingen getest worden en links van de producten komen te staan ook een blog echt je kan het zo gek niet bedenken YouTube komt er de links van staan en een contacten lijst 2 een voor de pr bureau en voor me mensen en test gebeuren dus eigenlijk best wel een vrij grote site
graag hoor ik welke dingen ik het beste kan gebruiken tips zijn welkom
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 jun 2015 12:38 #7136
door Gast
Beantwoord door Gast in topic welke extensions heb ik nodig
Welkom beautybody bij het JC-forum.
Een simpele makkelijke site wil je waar je 'alles mee kan doen': dingen testen, een blog, youtube links, contactenlijsten enz.. En dat ook nog zonder dat je speciale programma's moet openen.
Dat zal niet zo eenvoudig zijn en vereist toch wel wat kennis van joomla.
Daarom zou mijn eerste suggestie zijn om wat meer van joomla te weten te komen. Door bijvoorbeeld een boek aan te schaffen. Google maar eens op joomla boek. Of een cursus te volgen. Of zelf aan de slag te gaan met 'vallen en opstaan'.
Mijn tweede voorstel zou zijn om een website ontwerper te benaderen die aan de hand van je eisen aan de slag kan gaan. Dat kost wat maar zal je waarschijnlijk heel wat teleurstellingen en ergernissen besparen.
Want wat je wilt is niet eenvoudig hier op het forum met alleen wat tips op te lossen.
Succes
Ad
PS misschien dat andere forum-leden nog suggesties hebben
Een simpele makkelijke site wil je waar je 'alles mee kan doen': dingen testen, een blog, youtube links, contactenlijsten enz.. En dat ook nog zonder dat je speciale programma's moet openen.
Dat zal niet zo eenvoudig zijn en vereist toch wel wat kennis van joomla.
Daarom zou mijn eerste suggestie zijn om wat meer van joomla te weten te komen. Door bijvoorbeeld een boek aan te schaffen. Google maar eens op joomla boek. Of een cursus te volgen. Of zelf aan de slag te gaan met 'vallen en opstaan'.
Mijn tweede voorstel zou zijn om een website ontwerper te benaderen die aan de hand van je eisen aan de slag kan gaan. Dat kost wat maar zal je waarschijnlijk heel wat teleurstellingen en ergernissen besparen.
Want wat je wilt is niet eenvoudig hier op het forum met alleen wat tips op te lossen.
Succes
Ad
PS misschien dat andere forum-leden nog suggesties hebben
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
06 jun 2015 12:38 #7137
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic welke extensions heb ik nodig
Hoi beautybody en welkom.
Je wilt dus:
2) Links zijn geen probleem met de standaard Joomla
3) Blog is geen probleem met een standaard Joomla
4) Youtubefilmpjes kunnen getoond worden, vaak moet je wel even weten hoe je dit kan plaatsen. Makkelijkste is misschien dit via de extensie sourcerer te doen.
5) Geen probleem, je kan via ACL mensen toegang geven tot bepaalde informatie
6) Wat bedoel je hiermee?
Natuurlijk kan je altijd nog kiezen om voor bepaalde zaken een extensie te gebruiken omdat dit een beter/mooier resultaat geeft met wat je ook voor ogen hebt.
Ben je van plan dit zelf te gaan bouwen, heb je al wat Joomla kennis? Want dat zou wel erg handig zijn. :cool:
Je wilt dus:
- waar dingen getest worden
- links van de producten komen te staan
- een blog
- YouTube komt er de links van staan
- contactenlijsten, een voor de pr bureau en voor me mensen
- testgebeuren
2) Links zijn geen probleem met de standaard Joomla
3) Blog is geen probleem met een standaard Joomla
4) Youtubefilmpjes kunnen getoond worden, vaak moet je wel even weten hoe je dit kan plaatsen. Makkelijkste is misschien dit via de extensie sourcerer te doen.
5) Geen probleem, je kan via ACL mensen toegang geven tot bepaalde informatie
6) Wat bedoel je hiermee?
Natuurlijk kan je altijd nog kiezen om voor bepaalde zaken een extensie te gebruiken omdat dit een beter/mooier resultaat geeft met wat je ook voor ogen hebt.
Ben je van plan dit zelf te gaan bouwen, heb je al wat Joomla kennis? Want dat zou wel erg handig zijn. :cool:
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.