- Ontvangen bedankjes 0
Efficienter tonen van vele links op responsive site
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
26 jul 2015 22:05 #6484
door Gast
Efficienter tonen van vele links op responsive site werd gestart door Gast
De onderstaande responsive site bevat een tabel met veel links naar PDF bestanden, deze tabel zelf is echter niet zo responsive als ik zou willen. wanneer je hem op een kleiner scherm bekijkt of het browser venster verkleind valt er een groot stuk van de tabel weg.
Wat voor oplossing zou ik hiervoor kunnen implementeren om toch alle data beschikbaar te stellen voor de bezoekers van de site ?
www.bridgeclubalert.nl/joomla/index.php/...competitie-uitslagen
Wat voor oplossing zou ik hiervoor kunnen implementeren om toch alle data beschikbaar te stellen voor de bezoekers van de site ?
www.bridgeclubalert.nl/joomla/index.php/...competitie-uitslagen
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 jul 2015 22:05 #6485
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Efficienter tonen van vele links op responsive site
Er zijn veel wegen die naar Rome leiden en dus ook andere mogelijkheden om het compositie overzicht te tonen.
Je zou bijvoorbeeld kunnen denken aan een keuze menu en voor elke ronde een aparte bladzijde aanmaken.
Verder zie ik dat je veel posities in je template hebt.
Je zou dan voor elke ronde een module (met de links) kunnen maken en die apart op positie mainbottom-a, -b enz zetten. Dan komen de rijtjes naast elkaar te staan bij een groot scherm. Naarmate het scherm kleiner wordt zullen ze onder elkaar gezet worden. Als je ?tp=1 achter je URL zet kun je het zien.
Ad
Bericht toegevoegd op 27 juli 2015 om 17:14
Vorige bericht was op 27 juli 2015 om 10:37
tikfout: lees ipv 'compositie' overzicht 'competitie'
Je zou bijvoorbeeld kunnen denken aan een keuze menu en voor elke ronde een aparte bladzijde aanmaken.
Verder zie ik dat je veel posities in je template hebt.
Je zou dan voor elke ronde een module (met de links) kunnen maken en die apart op positie mainbottom-a, -b enz zetten. Dan komen de rijtjes naast elkaar te staan bij een groot scherm. Naarmate het scherm kleiner wordt zullen ze onder elkaar gezet worden. Als je ?tp=1 achter je URL zet kun je het zien.
Ad
Bericht toegevoegd op 27 juli 2015 om 17:14
Vorige bericht was op 27 juli 2015 om 10:37
tikfout: lees ipv 'compositie' overzicht 'competitie'
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 jul 2015 22:05 #6486
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Efficienter tonen van vele links op responsive site
Bedankt voor deze zeer nuttige info, ik ga deze optie zeker in overweging nemen!
Discussie gesloten.