Veilig taalbestand Adsmanager veranderen?

• Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
30 jul 2015 09:09 #6433 door Meander
Veilig taalbestand Adsmanager veranderen? werd gestart door Meander
Ik heb in Adsmanager een aantal woorden staan die ik graag wil veranderen, bijv. bij het aanmaken van een nieuwe advertentie wil ik graag het woord 'Woonplaats' ipv 'Stad' hebben, en bij Soort van levering graag 'verzenden/afhalen' ipv 'levering/afhalen'.

Nu heb ik deze wel gevonden in de language pack, maar kan ik dit dan gewoon veilig wijzigen en vervangen voor het taalbestand op mijn server?

Ik denk het zelf haast wel,maar ik wil het toch graag even zeker weten omdat dit de laatste puntjes op de i zijn, en dan heb ik Adsmanager erop staan zoals ik wil. Ik zou het dus niet graag op het laatst nog verknoeien.

Alvast bedankt!

.

Bericht toegevoegd op 30 juli 2015 om 11:09
Vorige bericht was op 30 juli 2015 om 10:13

Mijn excuses.
Ik dacht alweer te moeilijk, en was alweer te snel.

Kon dus via een Taal override in het beheer zelf.

Het is gelukt.
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
30 jul 2015 09:09 #6434 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Veilig taalbestand Adsmanager veranderen?
Klopt allemaal.
Je kunt het beter niet in de originele bestanden wijzigen, aangezien bij het installeren van een nieuwe versie deze bestanden overschreven worden.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena