- Ontvangen bedankjes 0
gebruikersinstellingen
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
11 aug 2015 09:16 #6328
door
gebruikersinstellingen werd gestart door
Hoi,
Heb een website die draait op 2.5.17 en iedereen kan zich automtaisch registreren asl gebruiker. Als ij bij algemene instelingen -syteem kijk zie ik alleen maar een pad naar logmap maar verder niets. Waar kan ik dat automatiisch registreren uitzetten wantz ie nu allerlei russische gebruykers ed die ik daar absoluut niet wil zien
Heb een website die draait op 2.5.17 en iedereen kan zich automtaisch registreren asl gebruiker. Als ij bij algemene instelingen -syteem kijk zie ik alleen maar een pad naar logmap maar verder niets. Waar kan ik dat automatiisch registreren uitzetten wantz ie nu allerlei russische gebruykers ed die ik daar absoluut niet wil zien
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
11 aug 2015 09:16 #6329
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic gebruikersinstellingen
2.5.17.................
Het enige advies dat ik kan geven is eerst maar eens naar de laatste 2.5 versie.
Het enige advies dat ik kan geven is eerst maar eens naar de laatste 2.5 versie.
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
11 aug 2015 09:16 #6330
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic gebruikersinstellingen
En als je dan ben geüpdatet dan kan je bij administratie gebruikersbeheer
recht boven knop opties drukken en instellen wat je wilt hebben
recht boven knop opties drukken en instellen wat je wilt hebben
lvda
Discussie gesloten.