Tabbladen in artikel

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 aug 2015 10:34 #6289 door Gast
Tabbladen in artikel werd gestart door Gast
Na geruime tijd niet meer aanwezig te zijn geweest op dit forum heb ik de hulp van jullie wederom hard nodig.

Laat ik beginnen met mijn dank uit te spreken voor de geboden hulp van de actieve periode op dit forum, CHAPEAU !

Tijdens mijn vorige aanwezigheid hier heb ik een plugin voorbij zien komen die het mogelijk maakt om meerdere tabbladen binnen een artikel te plaatsen. Bovenin stonden dan de tabbladen naast elkaar.

Mijn site is van de plaatselijk voetbalvereniging, in een artikel wil ik graag de overall standen laten zien en de standen per periode. In totaal moeten het dus 5 tabbladen worden.

Ik kan nergens meer iets terug vinden over deze plugin, wellicht gebruik ik de verkeerde zoekwoorden.

Kan iemand me op weg helpen?

Wederom bedankt !

gr
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
06 aug 2015 10:34 #6290 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Tabbladen in artikel
Als je toch al NoNumber gebruikt kan je dan net zo goed Tabs gebruiken:
www.nonumber.nl/nl/extensions/tabs

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 aug 2015 10:34 #6291 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Tabbladen in artikel
welkom terug Gebronx.
zou het de slider van Nonumber kunnen zijn?
demo.nonumber.nl/index.php/10-sliders
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 aug 2015 10:34 #6292 door Gast
Hallo Adje,

De Slider gebruik ik vrij regelmatig en is geliefd bij me. :)

Alleen meen ik de tabbladen horizontaal gezien te hebben ipv verticaal. Naar mijn weten is dit met de Slider niet mogelijk.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 aug 2015 10:34 #6293 door Gast
ok, dan denk ik dat widgetkit van yootheme de oplossing biedt met hun "slideshow with a vertical tabbed list as a navigation", "list example", "tabs example" of "tabs bar example".
Zie:
yootheme.com/slideshow
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 aug 2015 10:34 #6294 door Gast
@hvdmeer,

dat is op zich een prima oplossing, precies wat ik zoek.

Probleem is echter dat de tabs mijn opmaak van de getoonde tekst niet overneemt. Helaas vind ik geen optie om dat uit te schakelen.

Ik zal even uitleggen hoe het precies in elkaar zit:

Ik krijg via een website data aangeleverd om standen en programma's etc te zien. De data geef ik als volgt weer :

<? echo file_get_contents(" www.wedstrijdprogramma.com/standen2.php?...838&stand=competitie "); ?>

Als je op de link klikt zie je dat er een opmaak achter zit, als ik bovenstaande code plak in een tab of los in een artikel is de opmaak verdwenen. Enig idee hoe dit kan fixen ? Met een iframe kan ik wel alles juist weergeven maar zit ik met een vaste hoogte, terwijl ik juist variabele hoogte wil hebben.

In onderstaand artikel is overigens een voorbeeld van wat ik graag zou willen realiseren:

fchoensbroek.slclubsite2.nl/senioren/her...tal/informatie#stand

Zoals je ziet is de opmaak volledig weg.

Bericht toegevoegd op 6 augustus 2015 om 14:24
Vorige bericht was op 6 augustus 2015 om 13:52

Ik denk dat ik zojuist mijn vraag zelf heb beantwoord, ik gebruik sourcerer van Nonumbers om dit weer te geven, hierbij maak ik gebruik van de niet PRO versie, in de gratis versie worden volgens mij de CSS bestanden gestript. :)

Bericht toegevoegd op 6 augustus 2015 om 18:44
Vorige bericht was op 6 augustus 2015 om 14:24

Probleem al opgelost, toch iframes gebruikt in nonumber TABS. Per tab een veel hogere hoogte ingesteld dan nodig, kom dus nooit te kort.

Thank heren.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 aug 2015 10:34 #6295 door Gast
@spran,

probleem is dat de standen pas sinds afgelopen jaar worden aangeleverd via Sportlink. De kosten voor deze plugin wegen niet op tegen de kosten van de KNVB API, we hebben iets te veel leden om Sportlink goedkoper te houden. Tevens gebruik ik de API ook in de kantine op tv's, iets waar Sportlink nog mee in de kinderschoenen staat.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena