- Ontvangen bedankjes 0
Uitgelogd in de administratie blijven?
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
30 jul 2015 05:46 #6276
door
Uitgelogd in de administratie blijven? werd gestart door
Goedendag lezer,
Zelf heb ik er geen last van maar een kennis van mij merkte op dat zij wel uitlogde maar in plaats van dat ze werd door gestuurd naar het inlogscherm bleef ze in het administratie gedeelte. Als ze weg surft en weer terug gaat blijkt ze wel uitgelogd te zijn.
Herkent iemand dit "probleempje" en zo ja wat is er aan te doen.
Zelf heb ik er geen last van maar een kennis van mij merkte op dat zij wel uitlogde maar in plaats van dat ze werd door gestuurd naar het inlogscherm bleef ze in het administratie gedeelte. Als ze weg surft en weer terug gaat blijkt ze wel uitgelogd te zijn.
Herkent iemand dit "probleempje" en zo ja wat is er aan te doen.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
30 jul 2015 05:46 #6277
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Uitgelogd in de administratie blijven?
Nee, dat is mij onbekend. Misschien iets met cache?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.