Uitgelogd in de administratie blijven?

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
30 jul 2015 05:46 #6276 door
Goedendag lezer,

Zelf heb ik er geen last van maar een kennis van mij merkte op dat zij wel uitlogde maar in plaats van dat ze werd door gestuurd naar het inlogscherm bleef ze in het administratie gedeelte. Als ze weg surft en weer terug gaat blijkt ze wel uitgelogd te zijn.

Herkent iemand dit "probleempje" en zo ja wat is er aan te doen.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
30 jul 2015 05:46 #6277 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Uitgelogd in de administratie blijven?
Nee, dat is mij onbekend. Misschien iets met cache?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena