icoontje

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 aug 2015 10:43 #6261 door Gast
icoontje werd gestart door Gast
Ik heb een favicon.ico die ik in de plaats wil doen van het icoontje van Joomla. Waar moet ik dat plaatsen?
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
11 aug 2015 10:43 #6262 door Leen
Beantwoord door Leen in topic icoontje
In de gebruik zijnde template map

lvda
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert
Lees meer
11 aug 2015 10:43 #6263 door Robert
Beantwoord door Robert in topic icoontje
dit bestandje plaats je in de map /templates/naam_van_je_template/
Hierin staat een favicon.ico die je kunt overschrijven. Het kan zijn dat je de favicon niet direct ziet verschijnen op het tabblad in je browser. Dat komt door de Tijdelijke Internetbestanden van je browser. Die kun je legen. Of wat bij mij vaak helpt is wachten tot de volgende dag. De computer heeft dan uit gestaan en de bestanden in de cache worden opnieuw geladen.

Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
11 aug 2015 10:43 #6264 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic icoontje
Is het gelukt? Want dan zet ik dit topic op Opgelost. :)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert
Lees meer
11 aug 2015 10:43 #6265 door Robert
Beantwoord door Robert in topic icoontje
@hvdmeer, bij mij heeft de Opgelost-knop nooit gewerkt de afgelopen jaren. Is dat een bekend probleem? Ik gebruik Firefox.

Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
11 aug 2015 10:43 #6266 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic icoontje
Nee, dat is een forumprobleempje en niet van de browser. Daarom vraag ik wel soms oud het opgelost is zodat ik het kan doen.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena