Menu pagina in hetzelfde venster openen

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 aug 2015 09:28 #6044 door Gast
Hallo allemaal,

Ik heb van de week voor eerst joomla geprobeerd met een tutorial. Hierin heb ik de template Helix 2 gebruikt. Nu hadden ze in de tutorial dat als je bijvoorbeeld in het menu ''over ons'' klikt dat het in hetzelfde tablad word geopend. (Dan zit je dus niet meer op de home pagina, maar over ons) zoals gebruikelijk op alle sites.

Bij mij is dit dus niet het geval en ik vroeg me af of iemand weet hoe ik dit kan instellen, of welke code ik hiervoor moet gebruiken. Ik heb al even gezocht op google, maar ik denk niet dta ik de juiste zoekwoorden gebruik, waardoor ik het antwoord op mijn vraag niet kan vinden.

Voorbeeld kan je zien op www.nicsdesign.nl hij linkt dus naar een nieuw tabblad.

Mijn 2e vraag is als je naar mijn site gaat heb ik op de home pagina een carousel, die werkt prima. Er zijn 3 verschillende slides. Maar als je dat de laatste heb gehad gaat hij niet weer naar slide 1, maar maakt die zichzelf eerst kleiner. (Ik kan het niet echt uitleggen dus als je op home zit druk maar is op de pijltjes).

Hoe kan ik deze problemen oplossen/voorkomen?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 aug 2015 09:28 #6045 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Menu pagina in hetzelfde venster openen
Hallo Nicolvth,

Misschien dat je het al geprobeerd hebt. Het kan in de configuratie - number of images zitten. Ik heb geen idee hoe het reageert op een getal dat hoger ligt dan het feitelijk aantal afbeeldingen.

Suc6,
Jan.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
25 aug 2015 09:28 #6046 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Menu pagina in hetzelfde venster openen
Hoi Nicolvth, zou je voor elke specifieke vraag een apart topic willen openen? Want de topictitel van dit topic is "Menu pagina in hetzelfde venster openen" en dat heeft natuurlijk niks te maken met een image slider.

Wanneer je die vraag in nieuw topic opent, kan je dan ook meteen vertellen welke slider je gebruikt? Want het is vast een instelling.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
25 aug 2015 09:28 #6047 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Menu pagina in hetzelfde venster openen
Je zou eens kunnen kijken bij menubeheer
Administratie > menu > Jou hoofdmenu en dan kijken wat je bij de menu items heb staan
bij doelvenster.

lvda
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 aug 2015 09:28 #6048 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Menu pagina in hetzelfde venster openen
Ik ging er van uit dat je de module HOT Joomla Carousel bedoelde. Een carousel staat dus blijkbaar standaard in Helix 2.
Discussie gesloten.
  • Anja de Crom
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Lees meer
25 aug 2015 09:28 #6049 door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Menu pagina in hetzelfde venster openen
Er is een bug geweest met Helix 2 die juist daarover gaat. Die hebben ze gefikst, maar misschien hebben ze de fix nog niet in hun framework verwerkt: www.joomshaper.com/forums/button-opens-i...he-helix-2-framework
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena