kan niet meer in controlpanel komen

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 sep 2015 13:46 #5910 door Gast
kan niet meer in controlpanel komen werd gestart door Gast
Kom niet meer in control panal/administrator menu
Na inloggen via Direct Admin steeds (joomla) melding als hieronder en menu bovenaan niet meer te zien , kom niet meer bij controlpanal kan derhalve ook bij components niets veranderen.
Reviews massages wordt gevolgd door reset messages en dat blijft zich herhalen.
Wat is dit en hoe kom ik eruit?
Heb al een keer de applicatie helemaal verweijderd en iopnieuwe geinstalleerd, maar krijg nu weer deze melding.

melding:
You have post-installation messages
There are important post-installation messages that require your attention. To view those messages please select the Review Messages button below.

You can review the messages at any time by selecting the Components, Post-installation messages menu item of your site's Administrator section. This information area won't appear when you have hidden all messages.

Review Messages

wordt gevolg door joomla message die ik weer kan verbergen etc.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 sep 2015 13:46 #5911 door Gast
Beantwoord door Gast in topic kan niet meer in controlpanel komen
beste EDJEO,
aangezien dit je eerste bericht is op het forum van JoomlaCommunity een hartelijk welkom.
Je bericht is voor mij niet helemaal duidelijk, maar misschien kun je dat nog wat aanvullen.
Heb je, voordat je niet meer in het administrator menu kon komen geen problemen gehad?
Wat heb je sinds die tijd gedaan? Nieuwe extensies geinstalleerd? Geupdate?
Heeft de host iets veranderd?
Je zegt "na inloggen via Direct Admin" maar dat is toch niet de manier om je site te benaderen?
Dat gaat via www.je-site/administrator
die melding over de messages heeft niets te betekenen. die kun je naast je neerleggen.

Welk applicatie heb je weer helemaal verwijderd?
Vragen.
graag een antwoord voordat we gericht je probleem kunnen aanvatten
Ad
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena