- Ontvangen bedankjes 0
Krijg code niet goed weergegeven
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
14 sep 2015 18:45 #5854
door Gast
Krijg code niet goed weergegeven werd gestart door Gast
Joomla 3.4.4
www.place2chat.com
www.place2chat.com/nieuw2
Hallo,
ik ben begonnen met het vervangen van een website. Nu heb ik een chatroom code generator op de oude website staan.
place2chat.com en vervang die dalijk met:
place2chat.com/nieuw2
Op de oude site staat die generator bovenaan op de startpagina. Net onder het mannetje met de radio. En deze wordt goed weergegeven. Nu heb ik het precies het zelfde gedaan op de nieuwe site met gebruik van sourcerer van Noname. Maar hij wordt heel anders en niet mooi weergegeven op de nieuwe website. Weet iemand misschien hoe dit komt?
Groetjes, Herman.
www.place2chat.com
www.place2chat.com/nieuw2
Hallo,
ik ben begonnen met het vervangen van een website. Nu heb ik een chatroom code generator op de oude website staan.
place2chat.com en vervang die dalijk met:
place2chat.com/nieuw2
Op de oude site staat die generator bovenaan op de startpagina. Net onder het mannetje met de radio. En deze wordt goed weergegeven. Nu heb ik het precies het zelfde gedaan op de nieuwe site met gebruik van sourcerer van Noname. Maar hij wordt heel anders en niet mooi weergegeven op de nieuwe website. Weet iemand misschien hoe dit komt?
Groetjes, Herman.
Discussie gesloten.
14 sep 2015 18:45 #5855
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Krijg code niet goed weergegeven
Hallo,
je hebt het er over dat je de code met sourcerer van Nonumber er in hebt gezet.
Maar hoe heb je het dan op de oude site er in geplaatst?
Groeten Ron
je hebt het er over dat je de code met sourcerer van Nonumber er in hebt gezet.
Maar hoe heb je het dan op de oude site er in geplaatst?
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 sep 2015 18:45 #5856
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Krijg code niet goed weergegeven
Hoi RondeB,
op de oude site heb ik ook sourcerer van Nonumber gebruikt. Ik heb alles excact gedaan zoals op de oude site.
Groetjes, Herman.
op de oude site heb ik ook sourcerer van Nonumber gebruikt. Ik heb alles excact gedaan zoals op de oude site.
Groetjes, Herman.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 sep 2015 18:45 #5857
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Krijg code niet goed weergegeven
Wat bedoel je precies met niet mooi weergegeven? Omdat het een andere template is ziet het er ook wat anders uit, dat heeft te maken met de structuur en styling van de nieuwe template.
Zo heeft je nieuwe template plek voor een sidebar die je op dit moment nog niet gebruikt, daardoor krijg je zo'n groot wit vlak.
Zo heeft je nieuwe template plek voor een sidebar die je op dit moment nog niet gebruikt, daardoor krijg je zo'n groot wit vlak.
Discussie gesloten.