- Ontvangen bedankjes 0
Positioneren banners op footer
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
22 sep 2015 12:16 #5758
door Gast
Positioneren banners op footer werd gestart door Gast
Beste Joomla-medegebruikers,
ik heb het onderhoud overgenomen van de site van een plaatselijk klaverjastoernooi www.klaverjastoernooi.nl , die is opgebouwd met de template siteground-j16-1.
Nu wil de toernooi-organisator een banner van 600 px breed en 80 hoog zowel links als rechts uitgelijnd hebben op de onderste groene (footer) balk, graag cross browser en -platform uiteraard. Zie bijgevoegde bijlage van de banner.
Weet iemand of ik dat wellicht moet doen via de template of moet ik zo'n banner precies positioneren aan de hand van de CSS?
Bij voorbaat dank!
Groeten Frisco
ik heb het onderhoud overgenomen van de site van een plaatselijk klaverjastoernooi www.klaverjastoernooi.nl , die is opgebouwd met de template siteground-j16-1.
Nu wil de toernooi-organisator een banner van 600 px breed en 80 hoog zowel links als rechts uitgelijnd hebben op de onderste groene (footer) balk, graag cross browser en -platform uiteraard. Zie bijgevoegde bijlage van de banner.
Weet iemand of ik dat wellicht moet doen via de template of moet ik zo'n banner precies positioneren aan de hand van de CSS?
Bij voorbaat dank!
Groeten Frisco
Discussie gesloten.
- Anja de Crom
-
- Gebruiker
-
- Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 sep 2015 12:16 #5759
door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Positioneren banners op footer
Hoi Frisco,
Ik heb net even op je site gekeken, maar als ik de paginabron bekijk zie ik "<meta name="generator" content="WordPress 4.3.1" />", en de login-link gaat naar wp-login.php. Alles wijst erop dat het een WordPress site is, en geen Joomla...
Ik heb net even op je site gekeken, maar als ik de paginabron bekijk zie ik "<meta name="generator" content="WordPress 4.3.1" />", en de login-link gaat naar wp-login.php. Alles wijst erop dat het een WordPress site is, en geen Joomla...
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
22 sep 2015 12:16 #5760
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Positioneren banners op footer
Inderdaad, die site is in Wordpress gemaakt en niet in Joomla! ::cry::
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
22 sep 2015 12:16 #5761
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Positioneren banners op footer
Geen probleem, succes met het zoeken naar de oplossing!
Discussie gesloten.