thumnails

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
28 sep 2015 17:59 #5616 door
thumnails werd gestart door
Sedert een tijdje zijn op mijn website de inhoud van de thumbnails niet meer te zien in mijn fotomappen.
ttz.de thumbnails zelf zie je wel maar de bijhorende foto niet.(soms hier en daar wel)
Als je op de thumbnails klikt dan komen wel de foto's te voorschijn.

Weet er iemand wat er mis zou kunnen gegaan zijn of hoe dit op te lossen is?

De url van mijn fotosite is www.michel-geeraert.be zodat je even kan kijken wat ik bedoel.

Met dank,

Michel
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
28 sep 2015 17:59 #5617 door
Beantwoord door in topic thumnails
beste Michel, welkom bij het JoomlaCommunity forum.
Omdat je je vraag in het 1.5 forum stelt neem ik aan dat je gebruikmaakt van Joomla! 1.5
Dat betekent waarschijnlijk ook dat je met een heel oude versie van Joomgallery werkt. Ik ken Joomgallery zelf niet maar wat ik lees ondersteunen ze die oude versies niet meer.
Datzelfde geldt voor Joomla.
Ik kwam het volgende tegen
www.joomgallery.net/faq/allgemeines/deta...nicht-angezeigt.html
waarin conflicten met andere extensies o.a de SEF plugin genoemd worden als reden dat de thumbnails niet getoond worden.
Daarnaast kan het ook zijn dat je host de php-versie verhoogd heeft en daardoor misschien problemen geeft.
Overweeg ook om te upgraden/migreren naar joomla 3.4.4 want qua veiligheid voldoet j!1.5 niet meer aan alle eisen.
Ook je template is niet responsive.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Ad
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
28 sep 2015 17:59 #5618 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic thumnails
Hoi fotojomi, aangezien Joomla 1.5 al een redelijke tijd niet meer ondersteund wordt en ook de ontwikkelingen op het web telkens verder evolueren zou ik zeggen dat het de moeite waard is om een migratie naar Joomla 3.4 te gaan doen.

Probeer dat eerst lekker lokaal want deze migratie is niet een kleine. Je bent daarna weer helemaal bij. Je kan ook weer een php versie gebruiken die actueel is, je weet dat veiligheidsproblemen worden bijgewerkt. En Joomgallery heeft een Joomla 3 versie, dus je kan eventueel de zelfde extensie gebruiken.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena