Joomla hulp in Zutphen

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 okt 2015 19:16 #5480 door Gast
Joomla hulp in Zutphen werd gestart door Gast
Ben helemaal nieuw in het werken met Joomla. Zoek dringend hulp om website van onze vereniging te kunnen bijhouden.Wie in Zutphen wil en kan mij op weg helpen?
Dank voor hulp, groet, :)Francois
Discussie gesloten.
  • Anja de Crom
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Lees meer
06 okt 2015 19:16 #5481 door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Joomla hulp in Zutphen
Er is - of komt - een Joomla gebruikersgroep in Zutphen: www.joomlacommunity.eu/joomla-gebruikers...p-regio-zutphen.html

En anders is er ook nog eentje in Arnhem/Nijmegen: www.joomlacommunity.eu/joomla-gebruikers...ep-regio-arnhem.html
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
06 okt 2015 19:16 #5482 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla hulp in Zutphen
Hoi Francois2, welkom op dit forum! :)
Er is een JUG Zutphen maar die heeft op dit moment even geen bijeenkomsten. Het is mij niet duidelijk wanneer deze weer plaats vinden.
Indien je een keer bij een JUG langs wilt gaan zit je een beetje midden in de driehoek Zwolle, Enschede en Arnhem-Nijmegen (die weer gehouden worden Randwijk).

Je kan altijd vragen hier op het forum stellen. Denk er dan aan dat er één onderwerp per topic gesteld kan worden, dit om de topics duidelijk en zoekbaar te houden.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena