- Ontvangen bedankjes 0
zoek een news module met extern url mogelijkheid
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
18 okt 2015 23:23 #5302
door Gast
zoek een news module met extern url mogelijkheid werd gestart door Gast
Hallo Allemaal,
Ik wil vanuit een website met een rechtstreekse link naar een externe site zoals linked in enz... en uiteraar een retour naar de website.
Ik heb mini frontend en evo frontend geprobeerd maar ik zie daar geen mogelijkheid om er een link naar een externe link te laten lopen. De link gaat eerst naar het artikel waarin je dit plaatst. Zijn er andere frontend modules die iets dergelijks wel hebben?
Ik wil vanuit een website met een rechtstreekse link naar een externe site zoals linked in enz... en uiteraar een retour naar de website.
Ik heb mini frontend en evo frontend geprobeerd maar ik zie daar geen mogelijkheid om er een link naar een externe link te laten lopen. De link gaat eerst naar het artikel waarin je dit plaatst. Zijn er andere frontend modules die iets dergelijks wel hebben?
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
18 okt 2015 23:23 #5303
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic zoek een news module met extern url mogelijkheid
Zoals ik het lees is het uit de core verdwenen weblinks een oplossing. Deze staat tegenwoordig op de JED.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 okt 2015 23:23 #5304
door Gast
Beantwoord door Gast in topic zoek een news module met extern url mogelijkheid
pjasmits en anderen, dank .
Uit de JED heb ik evo frontpage geïnstalleerd maar die geeft een "tussenfase" geen rechtstreekse link naar bijvoorbeeld facebook. Frontend denk ik nodig te hebben omdat ik een soort LatestNews sitemap-left heb waarin maximaal 4 aankondigingen mogen staan. Een van de vier (blijft vast) is een link naar externe url. Misschien zijn er andere nieuws-displays die wel een rechtstreekse link hebben ? Kent iemand die?
Uit de JED heb ik evo frontpage geïnstalleerd maar die geeft een "tussenfase" geen rechtstreekse link naar bijvoorbeeld facebook. Frontend denk ik nodig te hebben omdat ik een soort LatestNews sitemap-left heb waarin maximaal 4 aankondigingen mogen staan. Een van de vier (blijft vast) is een link naar externe url. Misschien zijn er andere nieuws-displays die wel een rechtstreekse link hebben ? Kent iemand die?
Discussie gesloten.