- Ontvangen bedankjes 0
Lettertype/grootte in contactformulier
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
28 dec 2016 19:08 #56
door
Lettertype/grootte in contactformulier werd gestart door
Hallo allemaal,
Op mijn website (staat in mijn profiel) heb ik een contactformulier aangemaakt met RsForm Pro. Waar ik mij nu aan stoor is het lettertype/grootte en de grootte van het veld wat je in moet vullen. In verhouding een heel groot invoerveld met een klein en saai lettertype.
Weet iemand waar ik dit kan wijzigen?
Heb geprobeerd via firefox om te inspecteren alleen hetgeen wat ik wijzigen lukt me niet.
Alvast bedankt voor het meedenken
Op mijn website (staat in mijn profiel) heb ik een contactformulier aangemaakt met RsForm Pro. Waar ik mij nu aan stoor is het lettertype/grootte en de grootte van het veld wat je in moet vullen. In verhouding een heel groot invoerveld met een klein en saai lettertype.
Weet iemand waar ik dit kan wijzigen?
Heb geprobeerd via firefox om te inspecteren alleen hetgeen wat ik wijzigen lukt me niet.
Alvast bedankt voor het meedenken
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
28 dec 2016 19:08 #57
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Lettertype/grootte in contactformulier
Voor de tekst dien je de class formControlLabel aan te passen.
dus:
De grootte van de invulboxen kun je in rsforms pro zelf invullen.
Groet,
Patrick
dus:
Code:
.formControlLabel {
font-size: 12px;
color: red;
}
De grootte van de invulboxen kun je in rsforms pro zelf invullen.
Groet,
Patrick
Discussie gesloten.