- Ontvangen bedankjes 0
kan niet meer inloggen in administrator
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
11 nov 2015 15:25 #4861
door Gast
kan niet meer inloggen in administrator werd gestart door Gast
Hallo,
voor een locaal gehoste site, die tot gisteren perfect werkte, had ik plots de melding too many redirects op de frontend. Toen lukte het wel om nog in de backend in te loggen. Ik heb toen wat rondgezocht op fora en o.m. mijn cookies gewist. Hierna kon ik ook niet meer inloggen op backend / administrator. username en paswoord zijn zeker correct, er komt geen error, er gebeurt gewoon niet.
Hier en daar las ik dat ik op zoek moet gaan naar de jos_plugin of Joomla_user in phpmyadmin, maar die vind ik niet.
Wat moet ik doen?
voor een locaal gehoste site, die tot gisteren perfect werkte, had ik plots de melding too many redirects op de frontend. Toen lukte het wel om nog in de backend in te loggen. Ik heb toen wat rondgezocht op fora en o.m. mijn cookies gewist. Hierna kon ik ook niet meer inloggen op backend / administrator. username en paswoord zijn zeker correct, er komt geen error, er gebeurt gewoon niet.
Hier en daar las ik dat ik op zoek moet gaan naar de jos_plugin of Joomla_user in phpmyadmin, maar die vind ik niet.
Wat moet ik doen?
Discussie gesloten.
11 nov 2015 15:25 #4862
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic kan niet meer inloggen in administrator
Hallo,
zoek in je configuratie file onderstaande regel op.
Pas deze aan in.
Succes ermee.
Geheel opslaan en kijken of je nu wel een foutmelding ziet in backend en frontend.
Succes ermee.
Groeten Ron
zoek in je configuratie file onderstaande regel op.
Code:
public $error_reporting = 'default';
Code:
public $error_reporting = '6135';
Geheel opslaan en kijken of je nu wel een foutmelding ziet in backend en frontend.
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 nov 2015 15:25 #4863
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic kan niet meer inloggen in administrator
Weet je nog of je plugins had geïnstalleerd op/voor het moment dat het fout ging? Of andere wijzigingen?
Waar jij hebt over hebt zijn database tabellen. We zouden in zo een tabel bijv. een plugin handmatig kunnen uitschakelen, of het wachtwoord van de administrator veranderen als je het kwijt bent.
Eerst even ontdekken wat er aan de hand is
Waar jij hebt over hebt zijn database tabellen. We zouden in zo een tabel bijv. een plugin handmatig kunnen uitschakelen, of het wachtwoord van de administrator veranderen als je het kwijt bent.
Eerst even ontdekken wat er aan de hand is
Discussie gesloten.