Is het mogelijk om deze modules aansluitend te krijgen?

• Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
18 okt 2015 14:55 #4821 door Meander
Ik heb het zowaar voor elkaar gekregen om 4 modules naast elkaar te plaatsen op mijn linkpagina .

Nu moeten er echter nieuwe categorieën bij komen, en ik zou het wel graag zo willen hebben dat van de tweede rij modules de modules onder elkaar aansluiten, en zich aanpassen aan de inhoud van de bovenste rij.

Ik ben bang dat het erg ambitieus, en niet te realiseren is, maar wellicht heeft iemand een idee?

Op de bijgevoegde afbeelding staat wat ik bedoel (even met dezelfde modules gemaakt, maar dat moeten dan nieuwe categorieën worden).

Alvast bedankt!
Discussie gesloten.
  • renem
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
18 okt 2015 14:55 #4822 door renem
Als je gebruik maakt van bijvoorbeeld de gratis Yootheme master template gebeurt dat automatisch. Het kan dus zeker wel door gebruik te maken van was javascript die berekend hoe hoog iedere module moet worden met als referentie de hoogste module.

Zoals gezegd met Yootheme templates wordt Matched Hight automatisch toegepast.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
18 okt 2015 14:55 #4823 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Is het mogelijk om deze modules aansluitend te krijgen?
Meander,zou je voor elke aparte vraag een apart topic willen aanmaken?

Anders wordt het forum wel heel erg lastig te doorzoeken naar oplossingen.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
18 okt 2015 14:55 #4824 door Gast
Hi Meander,

Wat jij wilt is niet te maken met uitsluitend Bootstrap, omdat Bootstrap na een volle rij (4 keer span3 = in total een span12: een volle rij) aan een nieuwe rij begint die automatisch onder de langste span uit de voorafgaande rij is gepositioneerd en dus lege gaten oplevert.

Wat jij wilt is het masonry-effect. Dit kun je met jQuery bereiken. Zie hier een jQuery-script dat het werk voor je doet. We kunnen je wel helpen om dit toe te passen als je het niet helemaal snapt.

groet,
Lianne
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena