- Ontvangen bedankjes 0
Hoogte I frame
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
25 nov 2015 12:30 #4602
door
Hoogte I frame werd gestart door
Hallo, ik ben bezig een online reserveringssysteem te integreren per pagina.
Ik wil graag dat de hoogte van het iframe zich automatisch aanpast aan de hoogte van de inhoud, kan dit?
Groet martijn
Ik wil graag dat de hoogte van het iframe zich automatisch aanpast aan de hoogte van de inhoud, kan dit?
Groet martijn
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
25 nov 2015 12:30 #4603
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Hoogte I frame
Ik denk dat je
hier
wel wat aan hebt om dat wat je wil te realiseren!
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 nov 2015 12:30 #4604
door
Beantwoord door in topic Hoogte I frame
Helaas niet ik krijg een te laag scherm met een scrollbar.
Kan dit ook te maken hebben met een slecht leesbare inhoud ofzo?
Kan dit ook te maken hebben met een slecht leesbare inhoud ofzo?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 nov 2015 12:30 #4605
door
Beantwoord door in topic Hoogte I frame
Naar mijn weten niet want je laadt iets in wat geen maten geeft. Een afbeelding "moet" je maten mee geven maar dat "mag" niet voor een pagina zelf.MartijnR;125592 schreef : Ik wil graag dat de hoogte van het iframe zich automatisch aanpast aan de hoogte van de inhoud, kan dit?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 nov 2015 12:30 #4606
door
Beantwoord door in topic Hoogte I frame
Helaas, mocht er nog iemand een suggestie hebben dan hoor ik dat graag.
Discussie gesloten.