Joomla 4.0

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 dec 2015 13:42 #4543 door
Joomla 4.0 werd gestart door
Deze maand komt joomla 3.5 uit, maar is het beter om te wachten met migreren totdat joomla 4.0 er is, of toch maar van joomla 2.5 naar joomla 3.5 te migreren?

Ik heb geprobeerd om joomla met joomla update te migreren, maar de database had een fout die ik niet op kon lossen. Dus denk ik dat ik deze site maar met de hand ga migreren.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
05 dec 2015 13:42 #4544 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Joomla 4.0
Hallo,

de joomla 3.5 komt in februari 2016 uit ;)

Joomla 2.5 zeker update en dat kan nu ook al naar joomla 3.4.5

Succes ermee.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Lees meer
05 dec 2015 13:42 #4545 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Joomla 4.0
Hoi,

Joomla 3.5 komt op 8 december 2015 uit zie: www.joomla.org/announcements/release-new...beta-1-released.html

Joomla 4.0 is mi niet bekend staat nog niet opgenomen in de joomla.org roadmap

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
05 dec 2015 13:42 #4546 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla 4.0
Joomla 3.5 komt op 17 februari uit, er is deze week een aangepaste roadmap geplaatst.
www.joomla.org/announcements/release-new...-update-for-3-5.html

Eerlijk gezegd zou ik voorkeur hebben om eerst naar Joomla 3.5 te gaan. De ontwikkeling van Joomla 4 is nog niet zo lang bezig en van wat ik er van begrijp zal deze onder de motorkap redelijk aangepast worden. Het kan dus zomaar nog wel even duren voordat hier een release van komt. Ondertussen wordt Joomla 2.5 al een jaartje niet meer ondersteund...

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Lees meer
05 dec 2015 13:42 #4547 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Joomla 4.0
Heel fijn:

Er staat toch echt: 8 December – 3.5 Stable

Blijkbaar is dit recent verschoven naar 17-02-2016 ( www.joomla.org/announcements/release-new...-update-for-3-5.html )

Slordig van joomla.org en joomlacommunity.eu om de oude berichten hierover te laten staan!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
05 dec 2015 13:42 #4548 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Joomla 4.0
@fvdn Wat je eerder plaatste was het bericht bij het verschijnen van 3.5 beta1. Daar stond het plan op dat moment.
Ik betwijfel of je later het bericht moet gaan aanpassen dat beta1 aankondigt. Ook als de planning wijzigt.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • n9iels
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 dec 2015 13:42 #4549 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Joomla 4.0
Lekker van 2.5 naar Joomla! 3 gaan. De release van een Joomla! 4 stable duurt nog wel eventjes :D

Overigens als je nu naar Joomla! 3.4.5 migreert kun je zonder problemen elke update van de Joomla! 3.x serie installeren. Er zijn namelijk afspraken gemaakt dat er binnen de serie geen belangrijke wijzigingen mogen komen (zogenoemde backward compatibility).
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena