- Ontvangen bedankjes 0
Kan je modules in front-end bewerken?
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
10 dec 2015 07:05 #4468
door Gast
Kan je modules in front-end bewerken? werd gestart door Gast
Hallo,
Ik vroeg me af of er één of andere manier is waarmee je in de front-end van de website, modules kan aanpassen.
Ik heb vaak in de zijkant van mijn websites allerlei modules staan die gewoon in de HTML-editor gemaakt zijn in de back-end.
Op een of andere manier zou het toch mogelijk moeten zijn om ook deze modules aan te passen zoals het ook kan bij artikelen?
Weet iemand hoe? thanks
Ik vroeg me af of er één of andere manier is waarmee je in de front-end van de website, modules kan aanpassen.
Ik heb vaak in de zijkant van mijn websites allerlei modules staan die gewoon in de HTML-editor gemaakt zijn in de back-end.
Op een of andere manier zou het toch mogelijk moeten zijn om ook deze modules aan te passen zoals het ook kan bij artikelen?
Weet iemand hoe? thanks
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
10 dec 2015 07:05 #4469
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Kan je modules in front-end bewerken?
Je kan dat inderdaad doen. Misschien dat je hier wat aan hebt?
brian.teeman.net/joomla/849-front-end-mo...diting-in-joomla-3-4
brian.teeman.net/joomla/849-front-end-mo...diting-in-joomla-3-4
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.