Geen 3.5.x bij registratie

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
03 apr 2016 06:31 #2954 door
Geen 3.5.x bij registratie werd gestart door
Hoi,

Bij de registratie, én in het gebruikerspaneel moet je aangeven welke versie van Joomla! je gebruikt. Hier staat nog geen 3.5.x tussen :eek:

Wellicht iets wat je snel vergeet om even te voegen bij een nieuwe versie. Het is natuurlijk nog erg nieuw, maar misschien wel handig om er nog even bij te zetten?
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
03 apr 2016 06:31 #2955 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Geen 3.5.x bij registratie
Welkom op het forum en bedankt voor het melden.
Het staat er inmiddels.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena