Sub-forum upgrade 2.5 naar 3.3 mogelijk

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
21 dec 2014 16:14 #10218 door
Nu er waarschijnlijk veel gebruikers bezig zijn met het migreren van Joomla 2.5.x naar 3.3.x, is het dan niet handig om een sub forum aan te maken (onder bijvoorbeeld Joomla 3) waarbij specifieke problemen, oplossingen en tips gepost kunnen worden betreffende de migratie van 2.5 naar 3.3?

Ze raken dan minder snel "verloren" dan als ze gepost worden in de sub fora update van Joomla 2 en/of Joomla 3
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
21 dec 2014 16:14 #10219 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Sub-forum upgrade 2.5 naar 3.3 mogelijk
Een goed idee, ik heb het forum hier aangemaakt: forum.joomlacommunity.eu/forumdisplay.php?f=149

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena