- Ontvangen bedankjes 0
Bestrijding van SPAM
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
07 feb 2015 12:18 #9341
door
Bestrijding van SPAM werd gestart door
Op dit moment kan ik helaas niet meer op forum.joomla.org posten. Dit wordt tegen gehouden doordat ik bekend zou staan als spammer. Zie dat dit alleen bij Spamhaus zo is en het een gehele reeks IP van de provider betreft. Tevens zou het hier om het gebruik van onbeveiligde SMTP gaan.
Vragen:
1 Zijn jullie ook van plan deze bestrijding te gaan gebruiken?
2 Om welke bestrijding gaat het hier?
3 Wat valt er aan te doen?
Vragen:
1 Zijn jullie ook van plan deze bestrijding te gaan gebruiken?
2 Om welke bestrijding gaat het hier?
3 Wat valt er aan te doen?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
07 feb 2015 12:18 #9342
door
Beantwoord door in topic Bestrijding van SPAM
Dat is wel vervelend...
Vraag 1. Ik denk het niet
Vraag 2 laat ik even open, ik heb Peter Martin gevraagd naar dit topic te kijken en je te helpen. Hij is global moderator op het forum. Ik neem tenminste aan dat je zelf niet via het forum van joomla.org een bericht kunt sturen naar een van de global moderators. Eventueel kun je hem via dit forum wel een bericht sturen. Ik geloof dat ik daarmee vraag 3 heb beantwoord
Vraag 1. Ik denk het niet
Vraag 2 laat ik even open, ik heb Peter Martin gevraagd naar dit topic te kijken en je te helpen. Hij is global moderator op het forum. Ik neem tenminste aan dat je zelf niet via het forum van joomla.org een bericht kunt sturen naar een van de global moderators. Eventueel kun je hem via dit forum wel een bericht sturen. Ik geloof dat ik daarmee vraag 3 heb beantwoord
Discussie gesloten.