Knop opgelost en afgehandeld

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
18 jan 2015 21:35 #8478 door
Knop opgelost en afgehandeld werd gestart door
Hallo

Hoe kan het dat de knop "opgelost" en "afgehandeld" niet werken bij een onderwerp van mij zelf terwijl ik wel in gelogd ben?
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
18 jan 2015 21:35 #8479 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Knop opgelost en afgehandeld
Ik weet het niet Paul. Bij sommige mensen werkt het niet, bij anderen wel. We zijn er nog niet achter wat het is. De moderatoren zullen zo veel mogelijk proberen de berichten op 'opgelost' te zetten als dat van toepassing is.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
18 jan 2015 21:35 #8480 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Knop opgelost en afgehandeld
Klopt, als ik de opmerking van de topicstarter zie dat het afgehandeld/opgelost is geef ik het topic ook die status. :)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
18 jan 2015 21:35 #8481 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Knop opgelost en afgehandeld
Ik heb het probleem ook en het is best wel lastig, want je kan achteraf eventueel ook de titel niet meer wijzigen en daar opgelost in zetten.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena