Handboek Joomla!

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 mei 2015 14:15 #7376 door Gast
Handboek Joomla! werd gestart door Gast
Waar kan ik terecht met vragen over artikelen in het handboek Joomla! (Van de makers van Webdesigner)
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 mei 2015 14:15 #7377 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Handboek Joomla!
zie hier
www.joomlacommunity.eu/nieuws/joomla-in-...u-in-de-winkels.html

Wil je toch nog wat hulp, dan lees je in Handboek Joomla! ook waar je terecht kunt.


Ik denk dat je bij ons JC- forum terecht kunt
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 mei 2015 14:15 #7378 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Handboek Joomla!
adje,

Wat heb ik aan deze link: www.joomlacommunity.eu/nieuws...e-winkels.html
Ik zie niet ergens staan waar ik vragen kan stellen. Alleen reacties. ;)

Is het misschien handig om op het forum een 'plekje' te maken voor vragen over het handboek?
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
17 mei 2015 14:15 #7379 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Handboek Joomla!
Die Joomla! uitgave is al een tijdje uit en ik kan me niet herinneren dat er veel vragen over de onderwerpen zijn gekomen dus persoonlijk zie ik niet de noodzaak om alleen voor jouw vraag daar een apart forumonderdeel voor op te zetten.
Het handboek gaat over Joomla en dit forum ook, ik zou zeggen, plaats je vraag in het forumonderdeel waar deze in past (bv. templates). :cool:

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 mei 2015 14:15 #7380 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Handboek Joomla!
hvdmeer,

Het gaat niet alleen om de uitgave die al een tijdje uit is gekomen. Het is toch een mogelijkheid om een algemeen stukje te maken. Er worden misschien nou ook geen vragen over gesteld omdat mensen niet weten waar ze de vragen kunnen stelen.
Mij lijkt het wel handig, nu is het onduidelijk waar je je vragen kwijt kunt over het handboek Joomla.
Nu is het zoeken. ;)
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
17 mei 2015 14:15 #7381 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Handboek Joomla!
Volgens mij heb je je antwoord. Ik zou voorstellen gewoon je vraag te stellen in het juiste forumonderdeel in plaats van er in dit topic om heen te draaien. Ik kan me niet voorstellen dat mensen geen vraag durven te plaatsen omdat er een forumonderdeel "Joomla handboek" mist.

Het makkelijker zoeken kan geholpen worden door de juiste trefwoorden in de titel, vraagstelling en eventueel tags te gebruiken in plaats van een topictitle (wat soms gebeurd) "Hulp gevraagd" te gebruiken.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 mei 2015 14:15 #7382 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Handboek Joomla!
Het kan ook zijn dat er een bepaald onderwerp in het handboek Joomla staat, wat je niet kwijt kunt op dit forum, bijv. over iemand die een bepaald stuk heeft geschreven. Nu kun je dat niet kwijt op dit forum, en wel als er een apart gedeelte voor het handboek Joomla. Ook handig als er weer een editie uitkomt. Het was niet de eerste die laatst uit kwam.
Vind het erg jammer dat er niet naar me geluisterd wordt naar me.

Misschien ben ik wel de eerste die dit 'probleem' aanhaal en wie weet werkt het ook wel.

Het is nu makkelijk praten wat dat mensen een probleem ergens hier op het forum onder een bepaald onderwerp plaatsen zonder het te vermelden dat het uit het handboek komt.

Misschien plaatsen mensen er dan ook eerder reacties over wat ze van het blad vinden. ;)
En over nog verbeter punten zijn.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 mei 2015 14:15 #7383 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Handboek Joomla!
Ben het wel eens met hvdmeer, ik moet de eerste vraag nog tegenkomen die niet in één van de categorieën hier past. En daarnaast is er zelfs nog per Joomla versie een "Overig" gedeelte.

Ik zie ook niet zo in wat het probleem is dat vragen die ontstaan vanuit het handboek niet verzameld worden, wat is daar het nut van? Moeten we dan zo ook een "Joomla voor Dummies" categorie, en "Basiscursus Joomla 3" categorie toevoegen? Een vraag is toch gewoon een vraag, en een vraag over templates die zou naar mijn mening gewoon in Joomla [versie] > Templates thuishoren.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 mei 2015 14:15 #7384 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Handboek Joomla!

Wman;121414 schreef : Waar kan ik terecht met vragen over artikelen in het handboek Joomla! (Van de makers van Webdesigner)


Hier: forum.joomlacommunity.eu/forumdisplay.php?f=70

Mocht het daar niet goed passen, dan verplaatst een moderator je vraag wel.

Ik sluit dit draadje nu, het antwoord is duidelijk.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena