Hier kan je vragen over het installeren van Joomla! plaatsen!

Dutch taal pakket

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 feb 2021 10:11 #22447 door Gast
Dutch taal pakket werd gestart door Gast
Vanuit het beheersgedeelte staat een update klaar voor het Nederlands taalpakket nl-nl joomla 3-9-24, wanneer ik die wil updaten krijg ik een connection time out. Ook op deze website lukt het ook niet: wachttijd verbinding is verstreken. Wat mis ik ?
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 feb 2021 10:50 #22448 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Dutch taal pakket
Misschien je joomla cache eens opschonen of de download website heeft misschien storing.
En als je hem Hier ophaal en dan gewoon via Extensies: Installeren doet ?

lvda
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
07 feb 2021 12:13 #22449 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Dutch taal pakket
De plek waar alle taalbestanden staan ( joomlacode.org ) is heel krakkemikkig :( en is regelmatig down. Je moet het later nog maar eens proberen. De locatie die @Leen# noemt haalt het bestand ook op van joomlacode. Als het lukt hem daar te downloaden dan kun je inderdaad handmatig installeren. Er zitten overigens maar een paar kleine wijzigingen is deze release.
Vanaf Joomla 4 zal waarschijnlijk een andere locatie worden gekozen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 feb 2021 13:23 #22450 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Dutch taal pakket
Er stond nu ook een Joomla update klaar 3.9.24 en deze update uitgevoerd. Vervolgens nog een keer het taalpakket en dat lukte nu in een paar seconden. Probleem opgelost en dank voor de suggesties.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena