Hier kan je vragen over het installeren van Joomla! plaatsen!

Probleem met verplaatsen website: 404 zie URL /administrator niet

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 jul 2020 15:46 #21583 door Gast
Hallo
ik heb een site gemaakt op mijn eigen server-omgeving. Nu heb ik deze klaar en verplaatst naar de juiste provider-omgeving. De frontend draait goed en is zichtbaar. Alleen krijg /administrator niet zichtbaar: Not Found. De verplaatsing gedaan met kickstart.php. Alle bestanden staan netjes op de server. Upload met via Cpanel en ook FTP geprobeerd. Als ik /administrator/echo.php doe, wordt deze wel zichtbaar. Ik heb dezelfde werkwijze naar een andere locatie op mijn server gedaan. Ook Not Found. Alle rechten staan goed. Ook al geprobeerd met backup waarbij alles extensies uit staan. PHP versie gelijk gezet: 7.2.24. Iemand een idee of oplossing?
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
26 jul 2020 17:30 #21584 door Leen
Hallo,
Zonder een linkje naar de site lastig.
maar maakt de site gebruik van een extra beveiliging extensie of plug-in .
misschien onverhoopt een .htaccess in administrator map gekomen .?

lvda
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 jul 2020 19:04 #21585 door Gast
dtpwebcreatie.nl/atelier/
Ik zag in het forum iets over Akeeba Backup iets staan over map Libraries. Die heb ik gewijzigd naar libraries_old en vanuit een Joomla packages een nieuwe libraries map ge-upload. Toen kreeg ik wel de administrator-pagina te zien, maar met foutmelding fof30 niet geinstalleerd. Frontend was ook niet te zien: error fof30 niet geinstalleerd. Stapje verder dus?? Ik heb de map fof30 uit de goed draaiende site in een zip gezet en ge-upload naar de map libraries. Dan is frontend weer goed maar dan is geeft /administrator weer 404 Not Found.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
27 jul 2020 05:55 #21586 door Leen
Hallo,

Je schrijft dat je de site in eigen server omgeving heb gemaakt ik neem aan dat je dan ook
een akeeba back-up heb heb gemaakt en deze in nieuwe omgeving heb geïnstalleerd
(maak deze desnoods nog eens overnieuw)
ik denk dat er toen iets mis is gegaan het beste is denk ik om in de nieuwe omgeving
weer alles te verwijderen en ook de database te legen en opnieuw proberen te installeren
met akeeba kickstart en dan ook goed op te letten of het dan wel goed gaat. .
of je probeert de back-up eerst weer in een nieuwe map op je lokale server uit te testen
zodat je zeker weet dat hij wel geheel goed is.
Je zou ook de configuration.php van de website even kunnen ophalen met ftp programma
en dan de foutrapportage
Code:
public $error_reporting = 'maximum';
zetten en kijk ook dan gelijk bij regel live site of deze leeg is
Code:
public $live_site = '';


lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
27 jul 2020 10:31 #21588 door Rondeb
Middag,

En welke methode gebruik je om de akeeba back terug te zetten? Direct? FTP?

Zelf gebruik ik de optie direct.

Groetjes Ron :D
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 jul 2020 07:32 #21605 door Gast
Na vele pogingen met backups en nieuwe kickstart pogingen, is het via Direct uiteindelijk gelukt op een locatie op mijn eigen server en daarna gelukkig ook op de server locatie van de klant. Pfff.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena