"Beveiligde" links in het menu tonen ook als de gebruiker nog niet ingelogd is.

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 mrt 2016 19:07 #3135 door Gast
Ik wil enige pagina's op mijn site beveiligen zodat alleen geregistreerde gebruikers ze kunnen bekijken. Waar ik nu tegen aan loop is dat de links naar deze pagina's niet zichtbaar zijn in het menu totdat de gebruiker ingelogd is. Wat ik wil is dat de links in het menu altijd zichtbaar zijn, dus ook als de gebruiker nog niet ingelogd is. Als hij dan op zo'n "beveiligde" link klikt, moet de pagina met het inlog-form getoond worden. Als hij vervolgens inlogt, dan verschijnt de gewenste pagina alsnog.
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
19 mrt 2016 19:07 #3136 door Patrick
Zoals je nu ingesteld hebt staat het menu-item dus op geregistreerd, zet deze op publiek. Het artikel wat onder het menu-item zit zet je vervolgens op geregistreerd. Als je nu niet bent ingelogd zou wel het menu-item, maar niet het artikel worden getoond. Je kunt simpelweg op alle pagina's het inlogmenu laten staan, anders zou je in de template een phpcode moeten zetten waarbij php kijkt of het artikel getoond mag worden, zoniet dat hij dan de inlog-module moet tonen. Heb het zelf nooit zo gebruikt, maar in theorie moet dit verhaal kloppen.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena