Problemen met SSL certificaat

  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
11 sep 2017 10:25 #14712 door Meander
Beantwoord door Meander in topic Problemen met SSL certificaat

dus hier voor mijn excuses als het echt door mij komt.

Leen, ik geloof ook niet dat het kwade opzet is geweest hoor.
Ik heb nu zojuist ook de bewerkte People template uitgepakt die je mij gegeven had, en die ik er nog bij wil gebruiken voor mijn andere pagina's die ik nog moet maken.
En dat template.php bestand van die template is ook wel goed, en staat die link ook niet in.

Wat er fout kan zijn gegaan dat weet ik niet, want daar heb ik eerlijk gezegd geen verstand van, en ik weet ook niet hoe je het gedaan hebt.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
11 sep 2017 10:28 #14713 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Problemen met SSL certificaat
Meander: het is een template override, die zijn dus bedoeld om aanpassingen van Joomla door te kunnen voeren zonder dat bij een update deze overschreven worden, één van de sterke kanten van Joomla!

Margriet: het is toch niet nodig meteen met een vingertje te gaan wijzen? Het is zeker ook geen onveilige template op deze manier, alleen heeft hij wel een verborgen link want eventueel voor Google nog zou iets kunnen uitmaken. Wat ik zo teruglees heeft Leen deze template destijds zelf bij de maker gedownload om Meander te helpen. Ik verwacht niet dat Leen zelf deze override er in heeft gezet.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
11 sep 2017 10:35 #14714 door Meander
Beantwoord door Meander in topic Problemen met SSL certificaat

Meander: het is een template override, die zijn dus bedoeld om aanpassingen van Joomla door te kunnen voeren zonder dat bij een update deze overschreven worden, één van de sterke kanten van Joomla!

Nu ik weet dat hij daar gewoon in hoort heb ik inmiddels ook het goede template.php bestand uit de originele template er weer ingezet.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
11 sep 2017 10:35 #14715 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Problemen met SSL certificaat
offtopic
Hallo ik heb dus nu ik had hem hier gedownload
nu net weer en als ik hem op pc uitpakt zit er weer andere verwijzing in dus mogelijk dat jullie hem ergens anders
gedownload hebben.
Maar verder ben ik dus nu gewoon nog beter op mijn hoede
ontopic.
Maar zo dwalen we te ver af .

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
11 sep 2017 10:45 #14716 door Meander
Beantwoord door Meander in topic Problemen met SSL certificaat
Ik weet ook niet waar en hoe het is misgegaan, maar een van de eerste dingen die ik hier heb geleerd is om altijd naar de website van de ontwikkelaar te gaan, en daar de template te downloaden.

Gelukkig was het niet gevaarlijk, en ik heb er niks achter gezocht hoor Leen :)
En mijn website draait eindelijk op https, dus ik ben blij :D
.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena