Joomla site backend niet meer te benaderen.

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 feb 2015 11:47 #9450 door Gast
Hoi,

Sinds vandaag merk ik dat ik de backend van mijn website niet meer benaderen kan.

De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord wordt niet geaccepteerd. De workaround help.mijnjoomlaforum.nl/Handleidingen-Jo...nd-kwijt-wat-nu.html heeft helaas niet gehopen. Het admin account user type was eerder als "deprecated" aangemerkt. Dit heb ik veranderd naar Super Administrator. Tevens heb ik het account deblokkeeerd en gedeblokkeerd en het ww meerdere malen gereset met een md5 hash wachtwoord.

Maar het mag helaas niet baten, heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Ik kan de database gewoon wel bereiken en de configurattion.php bestaan ook nog.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
02 feb 2015 11:47 #9451 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Joomla site backend niet meer te benaderen.
Hallo,

misschien een nieuwe admin via db aanmaken.
www.alleswatjewiltweten.nl/Joomla/Nieuwe...Admin-interface.html

Succes ermee.

Groeten Ron ;)
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 feb 2015 11:47 #9452 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla site backend niet meer te benaderen.
Bedankt voor de snelle reactie! Maar dit heeft ook niet geholpen. mijn db heeft meerdere installaties, ik heb de prefix (xdqjp_) aangehouden zoals in de configuration.php benoemd is, maar dit werkt niet. Zou ik nog iets kunnen met de secret string in de config?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 feb 2015 11:47 #9453 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla site backend niet meer te benaderen.
Bedoel je dat ik een nieuwe Joomla installatie uitvoer? In de initiele Joomla installatie is n.l. geen configuration.php aanwezig. Ik denk dat het probleem wat groter is aangezien ik nu ook merk dat ik geen standaard inlogpagina krijg zoals je ziet op pagina " www.inmotionhosting.com/support/edu/joom...o-log-into-dashboard ", maar een blanco pagina met alleen de melding om in te loggen.


Bericht toegevoegd op 2 februari 2015 om 14:23
Vorige bericht was op 2 februari 2015 om 14:03


Net even gekeken of ik in kan loggen via /index.php?option=com_users&view=login kan ik nu wel inloggen. maar via site/administrator niet.


Bericht toegevoegd op 2 februari 2015 om 14:34
Vorige bericht was op 2 februari 2015 om 14:23


Bleek dat er in de administration map een extra bestand was aangebracht die het inloggen voorkwam. Deze verwijderd en nu kan ik weer inloggen. Zal in de nabije toekomst de website updaten :-) bedankt voor de tips!
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 feb 2015 11:47 #9454 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla site backend niet meer te benaderen.
Nee, daar maakte ik geen gebruik van. Via de database -> menus kwam ik erachter dat ik op die manier wel kon inloggen en ging er een lampje branden.
Ik zal de site snel overzetten naar een Joomla 3 omgeving!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena