- Ontvangen bedankjes 0
Fout opsporingssysteem niet uit te schakelen - Cloudfare oorzaak?
- eric paap
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- studio voor webdesign in apeldoorn
Minder
Meer
18 dec 2024 21:03 #26256
door eric paap
Fout opsporingssysteem niet uit te schakelen - Cloudfare oorzaak? werd gestart door eric paap
Op de site
www.atelierdebonteezel.nl/
kan ik de button Fout opsporingsysteem niet uitzetten omdat ik dan de template van de backend (administrator) kwijt raak en niets meer kan aanklikken, zelfs niet de button. Dat betekent dat op de frontend steeds links onder het Joomla icoon zichtbaar blijft. Ik heb al diverse malen de joomla core opnieuw ge-upload, zelfs via FTP. Alleen via Cpanel naar bestanden en dan naar configuration.php pas ik debug weer aan: true. Dan komt de template weer tevoorschijn.
Ik heb de site op een andere server gezet: Geen problemen.
Om te weten: de DNS verwijst naar een cloudfare omgeving. Is dat de oorzaak? Iets met cache die niet geleegd wordt? Ik heb geen invloed/inlog op de Cloudfare.
Jooomla 5.2.2, PHP 8.3.14
Ik heb de site op een andere server gezet: Geen problemen.
Om te weten: de DNS verwijst naar een cloudfare omgeving. Is dat de oorzaak? Iets met cache die niet geleegd wordt? Ik heb geen invloed/inlog op de Cloudfare.
Jooomla 5.2.2, PHP 8.3.14
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Martijn Maandag
-
- Admin
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
19 dec 2024 11:44 #26257
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Fout opsporingssysteem niet uit te schakelen - Cloudfare oorzaak?
Ik heb wel eens iets soortgelijks gehad. $cache_handler='file' in configuration.php zetten misschien?
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
- eric paap
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 dec 2024 17:45 - 19 dec 2024 21:57 #26258
door eric paap
Beantwoord door eric paap in topic Fout opsporingssysteem niet uit te schakelen - Cloudfare oorzaak?
Martijn
Bedankt. Dat staat netjes in het bestand configuration.php. Misschien nog een ander idee?
Bedankt. Dat staat netjes in het bestand configuration.php. Misschien nog een ander idee?
Code:
public $asset_id = '1';
public $behind_loadbalancer = false;
public $cache_handler = 'file';
public $cache_platformprefix = false;
public $cachetime = 15;
public $caching = 0;
Laatst bewerkt 19 dec 2024 21:57 door Hans van der Meer.
- eric paap
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 dec 2024 21:54 - 21 dec 2024 22:15 #26259
door eric paap
Beantwoord door eric paap in topic Fout opsporingssysteem niet uit te schakelen - Cloudfare oorzaak?
Volgens mij staat allemaal als normaal:
Het rare is dat de site op een andere server de knop wel werkt en de template netjes geladen wordt.
Code:
public $access = 1;
public $asset_id = '1';
public $behind_loadbalancer = false;
public $cache_handler = 'file';
public $cache_platformprefix = false;
public $cachetime = 15;
public $caching = 0;
Laatst bewerkt 21 dec 2024 22:15 door Hans van der Meer.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 dec 2024 07:36 #26260
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Fout opsporingssysteem niet uit te schakelen - Cloudfare oorzaak?
Je schrijft ik heb geen invloed op cloudfare maar misschien in jou hoster omgeving
ik las ook hier bij cloudflare community dit
en anders probeer daar dan ook de vraag te stellen
ik las ook hier bij cloudflare community dit
en anders probeer daar dan ook de vraag te stellen
lvda
20 dec 2024 22:46 - 20 dec 2024 22:51 #26261
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Fout opsporingssysteem niet uit te schakelen - Cloudfare oorzaak?
Hoi Eric,
begrijp ik eruit dat je geen toegang heb tot controlepanel van CloudFlare? Dan toch diegene vragen om de inlog of hij/zij moet de cache even legen want dat is wel mogelijk .
Succes ermee.
Groeten Ron
begrijp ik eruit dat je geen toegang heb tot controlepanel van CloudFlare? Dan toch diegene vragen om de inlog of hij/zij moet de cache even legen want dat is wel mogelijk .
Succes ermee.
Groeten Ron
Laatst bewerkt 20 dec 2024 22:51 door Rondeb.
- Robert
-
- Gebruiker
-
- Robert
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 dec 2024 22:16 #26266
door Robert
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Beantwoord door Robert in topic Fout opsporingssysteem niet uit te schakelen - Cloudfare oorzaak?
Op een andere server werkt het wel, schrijf je. Is dat met een andere domeinnaam of dezelfde in combinatie met Cloudflare?
Wat je ook nog kunt proberen is voor een paar euro een nieuwe domeinnaam registreren en die koppelen aan je website. Zonder Cloudflare. Als dat foutloos werkt heb je uitgesloten dat het aan je webhosting en Joomla-omgeving ligt.
Een andere test is om je contactpersoon te vragen Cloudflare uit te schakelen en te kijken of daarmee het probleem is opgelost.
Wat je ook nog kunt proberen is voor een paar euro een nieuwe domeinnaam registreren en die koppelen aan je website. Zonder Cloudflare. Als dat foutloos werkt heb je uitgesloten dat het aan je webhosting en Joomla-omgeving ligt.
Een andere test is om je contactpersoon te vragen Cloudflare uit te schakelen en te kijken of daarmee het probleem is opgelost.
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet