Bij gebruik van module 'Nieuwste artikelen' wordt titel niet getoond (evenals categorie en datum)

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
19 jul 2023 21:10 #25481 door Meindert
Op mijn homepage heb ik voor 'Nieuwste blogs' (onderaan de homepage) de module 'Nieuwste artikelen' toegepast in combinatie met de geselecteerde categorieën.

Nu worden de artikelen wel getoond in de module zelf, maar wanneer een artikel-link wordt aangeklikt wordt het artikel geopend, maar zonder dat de titel wordt getoond. Ook worden bijbehorende categorie en datum niet getoond.

Hoe los ik dit op? In de module zelf zie ik geen mogelijkheden (of het zou via Module class moeten gaan, maar daar weet ik te weinig vanaf).

Met vriendelijke groet,
Meindert van Dijk
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 jul 2023 08:01 #25482 door Youll
Er gaat sowieso iets niet goed met je menu-structuur/menu-items. Als je kijkt op je blogpagina dan zie je dat van de artikelen waar je geen titel ziet de url ook niet goed is. Voorbeeld:
www.meindertvandijk.nl/blog/alle-blogs?v...-met-etentje&catid=8
En je module link gaat naar:
www.meindertvandijk.nl/?view=article&id=...-met-etentje&catid=8
Dit in tegenstelling tot:
www.meindertvandijk.nl/tuinblog/helende-...-in-hematon-magazine
via het menu
En
www.meindertvandijk.nl/tuinblog/helende-...-in-hematon-magazine
via de module
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
20 jul 2023 13:41 #25483 door Meindert
Hoi Youll,

Hartelijk dank voor je reactie. Dat bracht mij ertoe om de verschillende blog-categorieën te vergelijken met de betreffende menu's. Daarbij constateerde ik dat één blog-categorie niet was gekoppeld aan een menu.

Ik heb dit opgelost door deze blog-categorie alsnog te koppelen aan een nieuw aangemaakt 'verborgen' menu-item. Nu werkt de 'Nieuwste artikelen' module weer goed.

Nogmaals hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,
Meindert
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena