"Er zijn geen resultaten gevonden in Engels (en-GB) voor de volgende zoekopdracht" - Waarom niet in Nederlands?

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
11 aug 2022 13:47 #24433 door Meindert
Ik maak gebruik van Joomla 4.1.5. Wanneer ik een zoekopdracht geef, verschijnt bij het 'niet-gevonden-resultaat' de volgende melding: "Er zijn geen resultaten gevonden in Engels (en-GB) voor de volgende zoekopdracht."

Het betreft de 'meertalige' website www.visitsexbierum.nl die voorlopig alleen nog in het Nederlands wordt weergegeven.

Waarom wordt niet vermeld dat er geen resultaten zijn gevonden in Nederlands (nl-NL)???

Met vriendelijke groet,
Meindert van Dijk
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
11 aug 2022 13:54 #24434 door Martijn Maandag
Dat komt door een fout in het Nederlandse taalbestand, in de volgende release is dit opgelost.
Dank voor het melden.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
11 aug 2022 15:01 #24435 door Meindert
Bedankt voor je snelle reactie, Martijn.
Is het wellicht een optie dat ik in het betreffende taalbestand zelf even een tijdelijk correctie aanbreng? Zo ja, welk taalbestand moet ik dan hebben?
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
11 aug 2022 15:18 #24436 door Martijn Maandag
Als je het belangrijk vindt, zou ik dat dan doen bij: Beheren - Taal overrides - Dutch Website - Nieuw: zoeken naar Contstante: COM_FINDER_SEARCH_NO_RESULTS_BODY_MULTILANG

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
11 aug 2022 15:40 #24437 door Meindert
Bedankt, Martijn!
Het is gelukt. Ik heb het aangepast via de taal override.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena