Artikel koppelen aan menu

  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 jun 2019 06:38 #19445 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Artikel koppelen aan menu
Hallo, Patrick,
Hen je eventuel thuis ook nog een andere pc of laptop om eens te proberen of
toevoegen daar wel lukt.
Zo te zien kan ik gewoon met firefox etc alles doen dus oploaden en menu items maken etc
@Ron ja ook artikel maken lukt goed.
Dus mogelijk is dat er bij artikelen in prullenbak oude artikelen staan en als die die niet ziet
en per ongeluk een nieuw artikel met zelfde naam verzint kan ik me voorstellen dat het mis gaat.
Het vreemde bij mij is echter als ik De site naar update's laat zoeken ik na x tijd een wit blank scherm krijg
ik zou wel voor stellen om ipv van php versie 7.1.30 als gaat een versie hoger te proberen dus 7.2.x als je
die ook kan kiezen bij one.com.

lvda
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
07 jun 2019 09:26 #19446 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Artikel koppelen aan menu
Moguh.

@Leen dus we kunnen er concluderen d ;) at het probleem misschien wel lokaal is?

Een aantal berichten had ik TS ook al gevraagd of hij nog andere beveiliging programma's op zijn pc heeft draaien maar geen reactie daarop gekregen.

Vandaar mijn voorstel om via teamviewer even in zijn pc te kijken.

Ik ga even wat doen 40 gasten in huis vanavond.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Patrick Mertens
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 jun 2019 10:03 #19447 door Patrick Mertens
Beantwoord door Patrick Mertens in topic Artikel koppelen aan menu
Dag Leen en Ron,
Vandaag een ietwat drukkere dag dus veel proberen zal wat moeilijker gaan.
Wat ik heb getest:
- op een andere pc lukt het inderdaad zonder probleem, het blijkt dus een lokaal probleem te zijn dat ik graag verholpen wil hebben (andere pc is niet van mij en kan ik dus ook niet altijd gebruiken als het nodig zou zijn).
- Teamviewer kan ik niet openen op mijn laptop. Ook niet als ik via "openen als administrator" ga.
- Antivirus is van Avast (Premium). verder draait van Avast ook nog Cleanup en Driver update. Voor het overige denk ik niet dat er iets meer opgestart wordt dat dingen in de war stuurt.
Ik ben geen held en vind het fantastisch dat jullie mij zo hard helpen. Ik probeer Teamviewer aan de praat te krijgen zodat Ron even kan meekijken op het moment dat het even past en uitkomt.
Nogmaals mijn oprechte dank! Hopelijk wordt het euvel snel verholpen...
Groeten, Patrick
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 jun 2019 10:19 #19448 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Artikel koppelen aan menu
Hallo Patrick,
Ik zelf denk dat als er een firewall in jou bescherming zit van avast die mogelijk de boel blokt
omdat onder laatst google chrome en firefox diverse update's hebben gedaan en standaard
cookies vaan derde uitgeschakeld dacht ik dus controleer of de websbrowsers zelf nog up to date zijn
os zoek anders eens hulp op de site van avast probleem avast firewal neem de tijd en we horen het vanzelf als je weer tijd heb succes


lvda
Discussie gesloten.
  • Patrick Mertens
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 jun 2019 13:26 #19449 door Patrick Mertens
Beantwoord door Patrick Mertens in topic Artikel koppelen aan menu
Hallo
Ik heb alle schilden uitgeschakeld (Avast + Windows Firewall), maar dit brengt geen soelaas...
Als ik via het incognitovenster ga lukt het nu wel. Volgens mij is er dus duidelijk ergens iets binnen Chrome of FF dat blokkeert. Raar genoeg gebeurt dat niet op een ander toestel. Ik heb ondertussen Cloudberry Remote geinstalleerd omdat Teamviewer gewoon niet wil opstarten. Is er iemand die eventjes een kijkje wil nemen? Laat maar weten (wel Cloudberry Remote installeren om contact te kunnen maken).
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 jun 2019 13:57 #19450 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Artikel koppelen aan menu
Ik heb je een PM gestuurd

lvda
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
07 jun 2019 14:28 #19451 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Artikel koppelen aan menu
Middag,

@Leen helpt je verder dus ik wacht dat eerst af en wat daar uitkomt ;)

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Patrick Mertens
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 jun 2019 14:31 #19452 door Patrick Mertens
Beantwoord door Patrick Mertens in topic Artikel koppelen aan menu
Hey Ron
Dank je. Ik heb wel een ander remote programma moeten installeren omdat Teamviewer niet wou starten, ook niet na herinstallatie.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
07 jun 2019 14:34 #19453 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Artikel koppelen aan menu
Hoi Patrick,

wanneer Leen er niet uit komt wil ik wel kijken.

Vreemd dat viewer het bij jou niet doet lijkt meer aan de hand te zijn met je pc.

Groeten Ron
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
13 jun 2019 06:21 #19468 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Artikel koppelen aan menu
Even een Update
Heb via een Remote programma bij Patrick in zijn pc gekeken en bij Edge en Firefox hun cookie beleid
iets aangepast en het lijkt dan wel weer te kunnen werken.
Maar soepel ging het niet echt door zijn pc-beveiligingen is het aan passen via hulp op afstand
knap lastig wordt er dan vaak uit gegooid.
Maar door tijd gebrek wederzijds is onderzoek en voortgang even op laag pitje gezet.
Had nog wel de website laten zoeken Extensies: Ontdekken en de gevonden items geïnstalleerd
En Patrick kan nu nog even testen of de laatste update naar joomla versie 3.9.8 nog
problemen geeft

lvda
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena