Contactformulier verzend niet.

  • WiPa
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wil Panneman.
Meer
10 okt 2017 20:42 #15237 door WiPa
Contactformulier verzend niet. werd gestart door WiPa
Hallo Joomlers,

Voor een kennis heb ik een website in onderhoud genomen.
Ondertussen van 3.6.5 naar 3.8.1 geupgrade en maakt gebruik van jet JA Nuevo template
De website maakt ook gebruik van het contactformulier. En hier treedt een probleem op.
Als dit wordt ingevuld en ook 'stuur copy' dan komt deze wel aan, maar de eigenaar van de website ontvangt niets.
Dit was ook al het probleem in 3.6.5. Als ik een gewone mail stuur naar het email adres van de eigenaar dan komt de mail aan.
Iemand een idee??
het betreft www.koningstrademarks.nl

Groetjes
Wil Panneman
Onderwerp is gesloten.
  • Job van Barneveld
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 okt 2017 21:35 #15241 door Job van Barneveld
Beantwoord door Job van Barneveld in topic Contactformulier verzend niet.
Is het mailadres van de eigenaar zo opgebouwd: [email protected]? Dan gaat het niet werken. @koningstrademarks.nl mailt met Office365 en Office365 staat niet toe dat andere applicaties vanuit deze extentie mogen mailen. Joomla dus ook niet. Ik zal morgen twee mogelijke oplossingen plaatsen.
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
11 okt 2017 04:41 #15246 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Contactformulier verzend niet.
Je zou een gmail-account kunnen maken en deze automatisch laten doorsturen naar [email protected] en dan zou het probleem opgelost moeten zijn.
Onderwerp is gesloten.
  • Job van Barneveld
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 okt 2017 06:29 #15248 door Job van Barneveld
Beantwoord door Job van Barneveld in topic Contactformulier verzend niet.
Patrick heeft al de eerste oplossing weergegeven en dat is de makkelijkste workaround.

Tweede oplossing is dat in de Office365 omgeving van koningstrademarks.nl een spf record wordt aangemaakt waarmee geregeld wordt dat de Joomla omgeving mag mailen namens dit domein. Meer hierover lees je in dit forumbericht.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena