Redirect naar front end bij inloggen back end

  • Frits Jongbloets
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 mrt 2017 09:32 #12102 door Frits Jongbloets
Redirect naar front end bij inloggen back end werd gestart door Frits Jongbloets
Ik hoor van een klant dat hij na inloggen in de backend ogenblikkelijk wordt geredirect naar de front end en niet meer bij de back end kan komen. Als ik dit zelf probeer, kan ik dit niet reproduceren. Omdat de klant in een andere stad zit heb ik (nog) niet ter plekke meegekeken.

Komt dit iemand bekend voor? De back end is via AdminTools voorzien van een "Administrator geheime URL parameter" (dus achter /administrator moet iets ingevuld worden als ?geheim, anders krijg je de back end niet te zien). Maar ja, bij mij werkt het vlekkeloos dus je zou denken dat het niet daaraan ligt. Verder heeft de site tot voor kort een tijdje offline gestaan (via Algemene Instellingen). Meer bijzonderheden kan ik niet bedenken.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
15 mrt 2017 09:49 #12103 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Redirect naar front end bij inloggen back end
Het eerste wat handig is als iemand op een bepaalde locatie zo iets krijgt en jij niet: Cache van de browser legen, of ander browser proberen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Frits Jongbloets
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 mrt 2017 09:53 #12104 door Frits Jongbloets
Beantwoord door Frits Jongbloets in topic Redirect naar front end bij inloggen back end
Thx. Tijdens ons telef. gesprek heeft hij een andere laptop geprobeerd met hetzelfde resultaat. Maar nu bedenk ik achteraf dat ik niet gevraagd heb of hij daarmee misschien de afgelopen dagen deze site ook al heeft bezocht en dus misschien dezelfde dingen in de cache kan hebben zitten...
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena