Ingelogd, toch foutmelding

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 feb 2015 19:47 #9307 door Gast
Ingelogd, toch foutmelding werd gestart door Gast
Beste mensen,

Ik ondervind een vreemd probleem. Gebruikers kunnen inloggen op het besloten deel van deze site: www.derank.nl .
Als je bent ingelogd, worden diverse extra menu-items zichtbaar. Het gekke is dat je dan wel de melding krijgt: "Fout - U bent niet bevoegd deze pagina te bekijken". Je kunt echter de melding negeren en gewoon doorgaan; alle besloten info is gewoon zichtbaar.
Is er iemand die eens met mij mee wil kijken? Ik blijf maar zoeken en proberen, maar kom er niet uit. 't Is vast iets met rechten. Maar ja, wat precies...?
Als ik de melding kan uitschakelen, vind ik het trouwens ook goed...

Dank,

Ronald
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 feb 2015 19:47 #9308 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Ingelogd, toch foutmelding
ja klopt, ik heb mij zojuist geregistreerd en krijg ook steeds de melding

Waarschuwing

Inloggen is geweigerd! Uw account is geblokkeerd of u heeft het nog niet geactiveerd.

Ik denk dat je bij gebruikersbeheer nog iets moet activeren gezien de mededeling die ik ontvang

Na de bevestiging zal een administrator een bericht ontvangen om uw account te activeren. U ontvangt een bevestiging zodra dit gebeurd is.

Een bevestiging heb ik tot nu toe niet ontvangen.

Via de opties bij menubeheer kun je eea instellen
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 feb 2015 19:47 #9309 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Ingelogd, toch foutmelding
Hallo Adje,

dank voor je reactie. Inderdaad moet een aanmelding eerst geactiveerd worden. Dat is bewust zo gedaan.
Het gaat echter om de stap daarna, namelijk als je bent geaccepteerd door de administrator en wilt inloggen. Dan krijg je dus de melding '"Fout - U bent niet bevoegd deze pagina te bekijken" (terwijl je dus wel bevoegd bent en ook de besloten inhoud kunt bekijken).
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena