Wrapper functie

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 nov 2015 14:53 #4877 door Gast
Wrapper functie werd gestart door Gast
In Joomla zit een Wrapper menu en module, deze kan een externe website laten zien via de wrapper op je site.
Helaas begint deze wrapper altijd vanuit de linksboven-positie van de externe website.
Is het ook mogelijk om de wrapper zo in te stellen dat deze elke mogelijke beginpositie kan aannemen zodat ie een range midden op de pagina van de externe website pakt ipv altijd linksboven ?
Zie glazing.webzo4all.nl/index.php/nl/testje , daar staat een test wrapper, maar ik wil eigenlijk alleen het deel dat (op diezelfde pagina) eronder staat laten zien in de wrapper.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 nov 2015 14:53 #4878 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Wrapper functie
heb je de jce mediabox popup mogelijkheden al bekeken?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 nov 2015 14:53 #4879 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Wrapper functie

FrankVo;125275 schreef : Zie glazing.webzo4all.nl/index.php/nl/testje , daar staat een test wrapper, maar ik wil eigenlijk alleen het deel dat (op diezelfde pagina) eronder staat laten zien in de wrapper.

Waarschijnlijk heeft de andere website een script waar door deze uit jouw frame glipt want ik zie alleen www.glazingvision.co.uk/resources/brochures/ in adresbalk van de browser.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 nov 2015 14:53 #4880 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Wrapper functie
Nee verkeerde link
moet zijn glazing.webzo4all.nl/index.php/nl/testje

daar naar onder scrollen.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 nov 2015 14:53 #4881 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Wrapper functie
Bedankt Arjan, maar wat nu als men van die site beslist om een brochure te updaten en er een andere naam aan te geven ? Dan klopt mijn broncode niet meer.

Op zichzelf erg vreemd dat die wrapper niet op elke gewenste positie op te pakken valt, lijkt mij toch een vraag die vaker zal voorkomen.
JCE Mediabox kan dat ook niet.


Bericht toegevoegd op 10 november 2015 om 17:34
Vorige bericht was op 10 november 2015 om 17:30


Ik vraag mij af of de vraag duidelijk is (zie de voorbeeldpagina).
De reden is dat ik die brochures moet kunnen bereiken (los van menu en andere toeters en bellen van die pagina) en omdat die brochures bij wijzigingen altijd beschikbaar blijven zonder dat ik steeds iets moet linken of wijzigen in de broncode.

Heel simpel gezegd, waarom kan de wrapperfunctie van Joomla niet random gemaakt worden in de range ? Hij begint ALTIJD linksboven terwijl ik nu bijvoorbeeld alleen dat stukje wil met die brochures, verder niks.


Bericht toegevoegd op 11 november 2015 om 16:05
Vorige bericht was op 10 november 2015 om 17:34


Niemand meer met een idee/antwoord ?
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
10 nov 2015 14:53 #4882 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Wrapper functie
Ik snap best waarom je dat vraagt maar wat een wrapper doet is de URL aanroepen en die in een iframe plaatsen. Makkelijker gezegd, als jij naar die website gaat, kan jij dan alleen dat stukje met brochures oproepen in je browser? als je dat lukt dan kan je die URL gebruiken in de wrapper. Kan je dat niet dan lukt het wrappen dus ook niet.

Die URL die je wilt "wrappen" is gewoon een Wordpress pagina.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena