Datum in Artikelcategorie overzicht op nieuwe lijn

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 dec 2015 20:24 #4226 door Gast
Ik had graag bekomen dat de datum in mijn module op een nieuwe lijn terechtkomt ipv in lijn met de titel van de artikels.
Hieronder het plaatje zoals het nu is. De datum had ik dus steeds op de lijn eronder gehad. Ik ben echter geen php wizzard...

Onderwerp is gesloten.
  • Frits Jongbloets
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 dec 2015 20:24 #4227 door Frits Jongbloets
Beantwoord door Frits Jongbloets in topic Datum in Artikelcategorie overzicht op nieuwe lijn
Dag ACSolution & welkom op dit forum.

Bij dit soort vragen is het altijd handig als je een linkje mee stuurt naar een pagina waar dit te zien is.

Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat het plaatsen van een stukje info op een nieuwe regel eerder een kwestie is van css (styling) dan van php. Maar een oplossing valt pas met zekerheid te geven als we even "onder water" kunnen kijken op jouw pagina.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
21 dec 2015 20:24 #4228 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Datum in Artikelcategorie overzicht op nieuwe lijn
Net gecontroleerd, de vraagsteller heeft inmiddels op de website de datum op een nieuwe regel gekregen. Ik zet dit topic op Opgelost.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena