- Ontvangen bedankjes 0
Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.
Zoek hulp voor aanpassen website omgeving Apeldoorn
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
20 nov 2014 12:33 #10887
door Gast
Zoek hulp voor aanpassen website omgeving Apeldoorn werd gestart door Gast
Wie in de omgeving Apeldoorn kan mij helpen mijn website aan te passen?
Dank
[Edit Marijke]Reacties kunnen hier geplaatst worden en via PM, waarna een melding in deze draad. Zie ook de forumregels forum.joomlacommunity.eu/rules.php#rule3
Ik heb daarom e-mailadres en telefoonnummer verwijderd.
Dank
[Edit Marijke]Reacties kunnen hier geplaatst worden en via PM, waarna een melding in deze draad. Zie ook de forumregels forum.joomlacommunity.eu/rules.php#rule3
Ik heb daarom e-mailadres en telefoonnummer verwijderd.
Onderwerp is gesloten.
20 nov 2014 12:33 #10888
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Zoek hulp voor aanpassen website omgeving Apeldoorn
Hallo,
ik kom niet uit de omgeving
Maar kun je wat specifieker zijn zo dat iedereen weet wat je bedoelt.
Misschien een link naar je site.
Groeten Ron
ik kom niet uit de omgeving

Maar kun je wat specifieker zijn zo dat iedereen weet wat je bedoelt.
Misschien een link naar je site.
Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Admin
-
- Weet soms dingen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
20 nov 2014 12:33 #10889
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Zoek hulp voor aanpassen website omgeving Apeldoorn
Hoi hwsusan, dit is het gedeelte van ons forum waar betaalde service-aanvragen worden gesteld. Kan je zeggen wat er gedaan moet worden en welke Joomla!versie het betreft? Dan kunnen mensen ook inhoudelijk reageren op je vraag en er een goede aanbieding voor maken. Overigens, normaal wordt dit via Privé-Bericht van dit forum doorgegeven en niet via email/telefoon.
Indien je dit niet betaald wil oplossen kan ik je topic ook verplaatsen naar het gewone gedeelte van de site.
Indien je dit niet betaald wil oplossen kan ik je topic ook verplaatsen naar het gewone gedeelte van de site.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.