- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Update van 4.4.5 naar Joomla 5
- Paul1953
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Ocasioneel gebruiker.
Minder
Meer
13 jun 2024 12:00 - 13 jun 2024 21:05 #26034
door Paul1953
Paul
Update van 4.4.5 naar Joomla 5 werd gestart door Paul1953
Ik had mijn website kemphosch.be graag geupgraded naar Joomla 5.
Ik heb nagezien of alles, wat mij betreft, in orde is en heb aan mijn hosting gevraagd of ze de vereisten, wat hun betreft, kunnen in orde maken.
In ben een leek op gebied van hostings en kreeg van mijn hosting volgend antwoord.
Kan iemand me hier bij helpen en informatie geven wat er precies wordt bedoeld en wat ik, persoonlijk, moet doen.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten,
Ik heb nagezien of alles, wat mij betreft, in orde is en heb aan mijn hosting gevraagd of ze de vereisten, wat hun betreft, kunnen in orde maken.
In ben een leek op gebied van hostings en kreeg van mijn hosting volgend antwoord.
We kunnen je hosting migreren naar een server met MySQL 8. Houd er rekening mee dat IP-adressen zullen veranderen en dat de website moet zijn ingesteld om met de database te connecteren via de correcte hostname (ID118302_hoofdsite.db.webhosting.be en ID118302_joomla186799.db.webhosting.be).Laat ons tevoren graag weten waar de databaseconnectiegegevens zijn ingesteld op jouw websites. Externe uitgaande connecties zullen van IP-adres veranderen. Dit kan belangrijk zijn als er externe diensten connecteren via een API en/of als er extern zo'n IP-adres gewhitelist moet zijn voor zulke connecties.
Kan iemand me hier bij helpen en informatie geven wat er precies wordt bedoeld en wat ik, persoonlijk, moet doen.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten,
Paul
Laatst bewerkt 13 jun 2024 21:05 door Hans van der Meer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Youll
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
13 jun 2024 17:32 #26035
door Youll
Beantwoord door Youll in topic Update van 4.4.5 naar Joomla 5
Ik zou je site dan direct verhuizen naar een hoster die zijn zaakjes wel op orde heeft en de meest recente mysql en php versies op al zijn servers heeft staan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.