Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Probleem met upgrade naar Joomla 4
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
16 aug 2023 09:10 #25511
door
Probleem met upgrade naar Joomla 4 werd gestart door
Bij de upgrade naar Joomla 4 krijgen we steeds de foutmelding zoals in bijlage te vinden. We zien de nieuwe lay-out van Joomla maar onze website geraakt dan steeds offline.
Kan mij iemand zeggen waar dit aan kan liggen? Bij one.com kunnen ze me niet meteen een oplossing geven.
Kan mij iemand zeggen waar dit aan kan liggen? Bij one.com kunnen ze me niet meteen een oplossing geven.
Onderwerp is gesloten.
- Martijn Maandag
- Admin
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Minder
Meer
16 aug 2023 09:32 #25512
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Probleem met upgrade naar Joomla 4
Als je de foutrapportage op maximum zet kun je misschien zien waar dit optreed.
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
16 aug 2023 13:45 #25513
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Probleem met upgrade naar Joomla 4
Lang leve one.com
Neem hier even kijkje ---> www.joomlacommunity.nl/forum/back-up-en-...m-joomla-4?page=last
Enige is dat het niet regel 290 meer is maar 330 omdat Joomla meer code heeft toegevoegd aan dat PHP-bestand
Groeten Ron
Neem hier even kijkje ---> www.joomlacommunity.nl/forum/back-up-en-...m-joomla-4?page=last
Enige is dat het niet regel 290 meer is maar 330 omdat Joomla meer code heeft toegevoegd aan dat PHP-bestand
Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
16 aug 2023 17:34 #25514
door
Beantwoord door in topic Probleem met upgrade naar Joomla 4
Die code heb ik reeds toegevoegd en lost niets op.
Onderwerp is gesloten.
- Youll
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 aug 2023 08:34 #25516
door Youll
Beantwoord door Youll in topic Probleem met upgrade naar Joomla 4
Dan zal je je site lokaal moeten upgraden en dan terug moeten zetten. Of overstappen naar een andere hoster, waar je dit soort problemen niet tegenkomt.
Onderwerp is gesloten.
17 aug 2023 09:44 #25517
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Probleem met upgrade naar Joomla 4
Hoi,
ik heb je een pm gestuurd daarin staat me mail adres.
Wil wel voor je de code erin zetten want ik heb het bij meerdere sites werkend gekregen.
Groeten Ron
ik heb je een pm gestuurd daarin staat me mail adres.
Wil wel voor je de code erin zetten want ik heb het bij meerdere sites werkend gekregen.
Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.