Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Na 'geslaagde' restore van backup in submap van huidige site krijg ik 404-melding op nieuwe site en keer ik als administrator terug op huidige site.

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
18 feb 2022 16:12 #23815 door Meindert
Ik wil mijn huidige Joomla 3.10.6 site upgrade naar Joomla 4. Omdat mijn huidige template Joomla 4 niet ondersteunt wil ik dit via een tussenstap doen. Hiertoe heb ik een backup van mijn J3-site met Kickstart uitgepakt in een nieuwe submap van mijn huidige site (/website/_submap). Dat ging op zichzelf zonder problemen.

Maar wanneer ik nu als administrator inlog op /website/_submap/administrator kom ik terecht op /website/administrator/index.php. Dat is dus de backend van mijn huidige site en niet van mijn submap-site. En wanneer ik naar de frontend van mijn submap-site wil met /website/_submap krijg ik een 404-foutmelding.

Hoe los ik dit op?

Zelf denk ik dat ik ergens bij de restore van de backup iets niet goed heb gedaan met de database, het voorvoegsel database tabel, het configuration.php-bestand of het htaccess-bestand. Maar ik kom er niet uit.
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
18 feb 2022 19:57 #23818 door Meindert
Ik heb zelf de oplossing al gevonden. In configuration.php wijzigde ik het path in:
- public $live_site
- public $log_path
- public $tmp_path

Nu werkt alles goed op mijn 'submap-site'. :)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena