Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

export/import users naar Joomla 4

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 nov 2021 14:28 #23346 door Gast
export/import users naar Joomla 4 werd gestart door Gast
Hallo allemaal,


Ik heb een site draaien op versie 3.9.3 en ik ben hem opnieuw aan het bouwen in joomla 4.0.3
Nou heeft de oude site heel veel geregistreerden en het is ondoenlijk om ze één voor één over te zetten.
Is het mogelijk om alle users uit de database te vissen en ze te importeren in de nieuwe database?
Ik verwacht wel een probleem met de wachtwoorden, omdat Joomla 4 minimaal 12 tekens verwacht :-(

Gegroet, Theo
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
02 nov 2021 17:19 #23347 door Fred
Beantwoord door Fred in topic export/import users naar Joomla 4
Hoi, Is het niet handiger om vd website een backup te maken met akeeba en deze backup ergens anders terug te zetten (dat kan gewoon). Dan de backupsite gaan upgraden naar Joomla! 4 (eerst naar 3.10). Als dat goed gaat daarmee verder aan de nieuwe bouwen ,dan heb je iig al je users aan board!

Joomla 4 verwacht niet minstens 12 tekens als wachtwoord dit is instelbaar naar omlaag en omhoog. Ik heb al een aantal sites op J4 draaien en allen hebben kleinere wachtwoorden en geeft geen enkel probleem.

Als alles dan goed werkt dan maak je hier weer een backup van die je terug zet op het originele domein!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena