Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Vingerafdruk CMS-componenten en kwetsbaarheden

  • Joop
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Een beschrijving moest ik toevoegen, bij deze
Meer
18 aug 2021 18:13 #23030 door Joop
Graag zou ik willen weten, naar hand van de foto die ik hierbij hebt gevoegd hoe je alles een uograde kan geven.

Waar kan ik dit vinden
Hoe moet ik het installeren en met welke plugin

Hartelijk dank alvast voor de genomen moeite
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
23 aug 2021 08:10 #23039 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Vingerafdruk CMS-componenten en kwetsbaarheden
Dit zijn allemaal systeemonderdelen en niet makkelijk zelf te updaten als gebruiker zijnde.
Bootstrap en JQuery zijn onderdeel van de oorspronkelijke eerste release in de 3.0-serie. Daardoor zit Joomla vast aan deze versies want als die geupdate worden dan moet die versie dan Joomla 4 worden ivm updateregels die we volgen

Elk veiligheidsprobleem wordt wel aangepast dus de versies die in Joomla zitten zijn gepatcht maar houden de zelfde versienummer die ze oorspronkelijk hadden.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Joop
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Een beschrijving moest ik toevoegen, bij deze
Meer
24 aug 2021 09:41 #23045 door Joop
Beantwoord door Joop in topic Vingerafdruk CMS-componenten en kwetsbaarheden
Hoi Hans

Dank voor je tekst en uitleg hierover, daar zat ik dus ook mee hoe dat dan te installeren.

Het is eigenlijk al opgelost in Joomla 4.0, zie ik bij testen op immuniweb. het grappige is wel, dat immuniweb nu aangeeft dat ik terug moet gaan in joomla versie. Klaarblijkelijk is immuniweb nog niet voorbereid voor Joomla 4


Netjes en professioneel uitstraling de backhand. En totaal anders, dat wanneer je naar de gebruikelijke onderdelen of instellingen wilt gaan.

Wat helemaal een aanwinst is de http headers in de backhand.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena