- Ontvangen bedankjes 1
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Regelmatig backup van Joomla maken, echter....
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
06 okt 2017 22:08 #15194
door
Regelmatig backup van Joomla maken, echter.... werd gestart door
Ik ondervind problemen met het maken van een Akeeba backup.
Helaas beschik ik over onvoldoende kennis om uit het onderstaande op te maken hoe te handelen.
Graag jullie advies!
In het controlepaneel / Statusoverzicht krijg ik een foutmelding:
"Using component folder as Output directory"
Tijdens het maken van een backup wordt dit proces afgebroken, de volgende boodschap verschijnt:
"Back-up gestopt en wordt automatisch hervat"
De back-up operatie is gestopt omdat er een fout werd gedetecteerd. Echter, zal Akeeba Backup proberen om de back-up te hervatten. Als u niet wilt dat de back-up wordt hervat klikt u op onderstaande knop 'Annuleren'.
De back-up zal hervatten na 2 seconden
Afbreken Hervatten
Voor uw informatie, de laatste fout was:
SplFileInfo::isDir(): open_basedir restriction in effect. File(/home/parelsvandekrommerijn.nl/public_html/webstats/awstats.conf) is not within the allowed path(s): (/usr/share/php:/home/parelsvandekrommerijn.nl:/www/parelsvandekrommerijn.nl:/usr/share/pear:/usr/sbin:/usr/bin:/bin:/tmp:/etc/phpmyadmin:/usr/lib/php4:/usr/lib/php5:/opt/ioncube/lib)
Helaas beschik ik over onvoldoende kennis om uit het onderstaande op te maken hoe te handelen.
Graag jullie advies!
In het controlepaneel / Statusoverzicht krijg ik een foutmelding:
"Using component folder as Output directory"
Tijdens het maken van een backup wordt dit proces afgebroken, de volgende boodschap verschijnt:
"Back-up gestopt en wordt automatisch hervat"
De back-up operatie is gestopt omdat er een fout werd gedetecteerd. Echter, zal Akeeba Backup proberen om de back-up te hervatten. Als u niet wilt dat de back-up wordt hervat klikt u op onderstaande knop 'Annuleren'.
De back-up zal hervatten na 2 seconden
Afbreken Hervatten
Voor uw informatie, de laatste fout was:
SplFileInfo::isDir(): open_basedir restriction in effect. File(/home/parelsvandekrommerijn.nl/public_html/webstats/awstats.conf) is not within the allowed path(s): (/usr/share/php:/home/parelsvandekrommerijn.nl:/www/parelsvandekrommerijn.nl:/usr/share/pear:/usr/sbin:/usr/bin:/bin:/tmp:/etc/phpmyadmin:/usr/lib/php4:/usr/lib/php5:/opt/ioncube/lib)
Onderwerp is gesloten.
- Patrick
- Gebruiker
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Meer
07 okt 2017 16:07 #15195
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Regelmatig backup van Joomla maken, echter....
De output-directory dien je anders in te stellen, dan heb je de eerste foutmelding opgeheven. De tweede foutmelding zou ik bij de hoster neerleggen, want daar staat iets niet goed ingesteld.
Onderwerp is gesloten.
- WiPa
- Gebruiker
- Wil Panneman.
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
07 okt 2017 20:57 #15197
door WiPa
Groetjes
Wil Panneman
Beantwoord door WiPa in topic Regelmatig backup van Joomla maken, echter....
Waarschijnlijk moet je de webstats directory uitsluiten van de backup. Is geen onderdeel van je Joomla omgeving wel van de webhoster.
Groetjes
Wil Panneman
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
07 okt 2017 22:33 #15198
door
Beantwoord door in topic Regelmatig backup van Joomla maken, echter....
@WiPa: Ik heb denk ik iets verkeerd gedaan bij een poging te beantwoorden.
Ik doorzie het nog niet zo goed... Zie nu staan "Vind ik niet meer leuk........"maar dat is zeker niet van toepassing.
Nogmaals dank voor het advies: ik heb de map webstats uitgesloten en de backup is geslaagd.
(Nu dient zich een nieuw probleem aan maar dat moet ik denk ik apart opnieuw voorleggen in de juiste rubriek.)
groet,
Prosper
Ik doorzie het nog niet zo goed... Zie nu staan "Vind ik niet meer leuk........"maar dat is zeker niet van toepassing.
Nogmaals dank voor het advies: ik heb de map webstats uitgesloten en de backup is geslaagd.
(Nu dient zich een nieuw probleem aan maar dat moet ik denk ik apart opnieuw voorleggen in de juiste rubriek.)
groet,
Prosper
Onderwerp is gesloten.