- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
missende menu-items in backend na updaten naar Joomla! versie 3.7.3.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
15 sep 2017 17:42 #14779
door
missende menu-items in backend na updaten naar Joomla! versie 3.7.3. werd gestart door
Beste mensen,
Wie kan mij helpen met mijn volgende vraag:
Het gaat om de missende menuitems in backend na updaten naar 3.7.3.
Ik heb ze naar aanleiding van dit artikel handmatig van menu naar main gezet in de database. De menu items zijn nu te zien en te gebruiken.
Maar nu staat er dat je ook iets moet veranderen in de module tabel;
Mijn vraag is weet je wat ik daarin moet veranderen? En staat er dat ik nog meer in de database zou moeten aanpassen?
Alvast bedank.
Groetjes webmiep
Wie kan mij helpen met mijn volgende vraag:
Het gaat om de missende menuitems in backend na updaten naar 3.7.3.
Ik heb ze naar aanleiding van dit artikel handmatig van menu naar main gezet in de database. De menu items zijn nu te zien en te gebruiken.
Maar nu staat er dat je ook iets moet veranderen in de module tabel;
Mijn vraag is weet je wat ik daarin moet veranderen? En staat er dat ik nog meer in de database zou moeten aanpassen?
Alvast bedank.
Groetjes webmiep
Discussie gesloten.
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
15 sep 2017 18:08 #14780
door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic missende menu-items in backend na updaten naar Joomla! versie 3.7.3.
Hoi, ik heb het probleem ook aan de hand gehad, zie
url
. Volgens mij hoeft er niets in de modules aangepast te worden. Of mis je nog ergens wat?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
15 sep 2017 18:16 #14781
door
Beantwoord door in topic missende menu-items in backend na updaten naar Joomla! versie 3.7.3.
Oke zou dat zo zijn? Ik denk in de link die ik meestuurde nog iets te lezen dat bij modules veranderd moet worden. Zo niet dan doe ik dat niet. Dank je wel voor je snelle reactie
Discussie gesloten.
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
15 sep 2017 18:30 #14782
door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic missende menu-items in backend na updaten naar Joomla! versie 3.7.3.
ik lees ook iets over aanpassen van de modules, maar snap de logica er niet achter. Ik zou het lekker zo laten als het nu werkt.
Discussie gesloten.
15 sep 2017 18:41 #14783
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic missende menu-items in backend na updaten naar Joomla! versie 3.7.3.
Hallo,
waarom niet meteen update naar joomla 3.7.5? als het goed is moet dan alles nog werken!
groeten Ron
waarom niet meteen update naar joomla 3.7.5? als het goed is moet dan alles nog werken!
groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
15 sep 2017 22:03 #14784
door
Beantwoord door in topic missende menu-items in backend na updaten naar Joomla! versie 3.7.3.
Hallo Ron,
Dat dacht ik ook en ben er niet direct mee aan de gang gegaan om het op te lossen. Maar na updates naar 3.7.5 was het nog niet opgelost..... vandaar dat ik er nu even mee aan de slag wilde.
Bedankt trouwens voor je reactie.
Dat dacht ik ook en ben er niet direct mee aan de gang gegaan om het op te lossen. Maar na updates naar 3.7.5 was het nog niet opgelost..... vandaar dat ik er nu even mee aan de slag wilde.
Bedankt trouwens voor je reactie.
Discussie gesloten.