Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

missende menu-items in backend na updaten naar Joomla! versie 3.7.3.

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 sep 2017 17:42 #14779 door
Beste mensen,
Wie kan mij helpen met mijn volgende vraag:

Het gaat om de missende menuitems in backend na updaten naar 3.7.3.

Ik heb ze naar aanleiding van dit artikel handmatig van menu naar main gezet in de database. De menu items zijn nu te zien en te gebruiken.

Maar nu staat er dat je ook iets moet veranderen in de module tabel;
Mijn vraag is weet je wat ik daarin moet veranderen? En staat er dat ik nog meer in de database zou moeten aanpassen?

Alvast bedank.
Groetjes webmiep
Discussie gesloten.
  • Bavnevda
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 sep 2017 18:08 #14780 door Bavnevda
Hoi, ik heb het probleem ook aan de hand gehad, zie url . Volgens mij hoeft er niets in de modules aangepast te worden. Of mis je nog ergens wat?
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 sep 2017 18:16 #14781 door
Oke zou dat zo zijn? Ik denk in de link die ik meestuurde nog iets te lezen dat bij modules veranderd moet worden. Zo niet dan doe ik dat niet. Dank je wel voor je snelle reactie
Discussie gesloten.
  • Bavnevda
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 sep 2017 18:30 #14782 door Bavnevda
ik lees ook iets over aanpassen van de modules, maar snap de logica er niet achter. Ik zou het lekker zo laten als het nu werkt.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
15 sep 2017 18:41 #14783 door Rondeb
Hallo,

waarom niet meteen update naar joomla 3.7.5? als het goed is moet dan alles nog werken!

groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 sep 2017 22:03 #14784 door
Hallo Ron,

Dat dacht ik ook en ben er niet direct mee aan de gang gegaan om het op te lossen. Maar na updates naar 3.7.5 was het nog niet opgelost..... vandaar dat ik er nu even mee aan de slag wilde.
Bedankt trouwens voor je reactie.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena