- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
DNS-adres van de server van kan niet worden gevonden.
- Meander
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Devoted Joomla User
Minder
Meer
10 sep 2017 09:20 #14664
door Meander
DNS-adres van de server van kan niet worden gevonden. werd gestart door Meander
Ik heb gisteren met succes mijn site overgezet naar Vimexx met behulp van kickstart.php
Omdat ik het niet voor elkaar kon krijgen met het SSL certificaat, en ik na het volgen van enkele 'oplossingen' mijn site helemaal kwijt was wil ik hem weer opnieuw installeren via kickstart.php
Maar zodra ik naar mijn domein ga met kickstart.php krijg ik de volgende melding:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik wordt er zolangzamerhand een beetje moedeloos van.
Heb overal al gezocht op dit probleem, maar ik kom er niet uit.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet veel van het DirectAdmin panel, en wat ik moet doen met die DNS
Omdat ik het niet voor elkaar kon krijgen met het SSL certificaat, en ik na het volgen van enkele 'oplossingen' mijn site helemaal kwijt was wil ik hem weer opnieuw installeren via kickstart.php
Maar zodra ik naar mijn domein ga met kickstart.php krijg ik de volgende melding:
Deze site is niet bereikbaar
Het DNS-adres van de server van mijnsite.nl kan niet worden gevonden.
Zoek op Google naar mijnsite nl kickstart
ERR_NAME_NOT_RESOLVED
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik wordt er zolangzamerhand een beetje moedeloos van.
Heb overal al gezocht op dit probleem, maar ik kom er niet uit.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet veel van het DirectAdmin panel, en wat ik moet doen met die DNS
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Gebruiker
- hobbie
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 sep 2017 10:34 #14666
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic DNS-adres van de server van kan niet worden gevonden.
Hallo Meander,
Ik ben geen verhuis expert maar heb je daar wel een domeinnaam en deze gekoppeld zoals hier beschreven
ik heb deze wijsheid uit joomla website verhuizen deze handleiding gehaald
ook staan daar links in naar bv direct admin uitleg etc
domainnaam koppel aan hostingpakket
Ik ben geen verhuis expert maar heb je daar wel een domeinnaam en deze gekoppeld zoals hier beschreven
ik heb deze wijsheid uit joomla website verhuizen deze handleiding gehaald
ook staan daar links in naar bv direct admin uitleg etc
domainnaam koppel aan hostingpakket
lvda
Onderwerp is gesloten.
- Meander
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Devoted Joomla User
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 sep 2017 11:26 #14667
door Meander
Beantwoord door Meander in topic DNS-adres van de server van kan niet worden gevonden.
Hoi Len,
Dat had ik al geprobeerd, maar zonder succes.
In het voorbeeld staat dat je het bovenste bolletje aan moet vinken, maar dat kan bij mij niet.
Het rare is dat ik hem gisteren wel kon installeren, en ik heb de site al online gehad.
Dat had ik al geprobeerd, maar zonder succes.
In het voorbeeld staat dat je het bovenste bolletje aan moet vinken, maar dat kan bij mij niet.
Het rare is dat ik hem gisteren wel kon installeren, en ik heb de site al online gehad.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Gebruiker
- hobbie
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 sep 2017 11:37 #14668
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic DNS-adres van de server van kan niet worden gevonden.
Hallo,
En heb je het al eens met een andere webbrowser geprobeerd ?
Maar als het gisteren wel is gelukt wat heb je daarna dan gedaan dat nu niet meer werkt
heb je dan misschien instellingen gewijzigd ergens in directadmin bij dns management?
En heb je het al eens met een andere webbrowser geprobeerd ?
Maar als het gisteren wel is gelukt wat heb je daarna dan gedaan dat nu niet meer werkt
heb je dan misschien instellingen gewijzigd ergens in directadmin bij dns management?
lvda
Onderwerp is gesloten.
- Meander
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Devoted Joomla User
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 sep 2017 11:50 #14669
door Meander
Beantwoord door Meander in topic DNS-adres van de server van kan niet worden gevonden.
Ja ik heb het ook al geprobeerd in Firefox.
Bij zowel Chrome als Firefox de browsercache geleegd.
Ik dacht dat ik het vanochtend voor elkaar had om een https verbinding te hebben.
Maar dat was alleen op de homepage.
De links van het mainmenu zagen er ineens anders uit, en alle andere pagina's deden het niet, en kregen een melding dat ze niet veilig waren.
Toen heb ik alles verwijderd uit de mappen van de ftp server, en mijn .jpa bestand en kickstart.php weer geupload.
Verder niets.
Bij zowel Chrome als Firefox de browsercache geleegd.
Ik dacht dat ik het vanochtend voor elkaar had om een https verbinding te hebben.
Maar dat was alleen op de homepage.
De links van het mainmenu zagen er ineens anders uit, en alle andere pagina's deden het niet, en kregen een melding dat ze niet veilig waren.
Toen heb ik alles verwijderd uit de mappen van de ftp server, en mijn .jpa bestand en kickstart.php weer geupload.
Verder niets.
Onderwerp is gesloten.
- Meander
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Devoted Joomla User
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 sep 2017 11:53 #14670
door Meander
Nah! Net nog een keer weer geprobeerd in Firefox, en nu start Akeeba kickstart wel!
Ik ga hem nu proberen te installeren.
Ik ga hem nu proberen te installeren.
Onderwerp is gesloten.
- Meander
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Devoted Joomla User
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 sep 2017 11:58 #14671
door Meander
Hij staat er weer op.
Ik heb geen idee waarom het eerst niet lukte, en nu wel.
Maar hij doet het gelukkig weer .
Bedankt voor het meedenken Leen
Ik heb geen idee waarom het eerst niet lukte, en nu wel.
Maar hij doet het gelukkig weer .
Bedankt voor het meedenken Leen
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Gebruiker
- hobbie
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 sep 2017 11:59 #14672
door Leen
lvda
Dan is wel apart weet je echt zeker dat je alleen public_html map heb geleegd
en dat er alleen maar nog jou *.jpa en kickstart.php instaat en niet per ongeluk nog htacces
en dat er alleen maar nog jou *.jpa en kickstart.php instaat en niet per ongeluk nog htacces
lvda
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Gebruiker
- hobbie
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 sep 2017 12:03 #14673
door Leen
lvda
ha je was net wat eerder dan ik maar ik hoop dat het dan nu wel verder goed gaat
succes
succes
lvda
Onderwerp is gesloten.