Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Installation/framework/session/session.php on line 104
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
08 sep 2017 21:24 #14647
door
Installation/framework/session/session.php on line 104 werd gestart door
Ik heb mijn website lokaal met MAMP geüpdatet naar 3.7.5
Daarna met Akeeba een backup gemaakt en deze met kickstart.php naar de server geupload.
De installer deed zijn werk en na op START te hebben geklikt, kreeg ik een foutmelding:
Ik heb diverse keren een nieuwe backup gemaakt en deze geupload, maar ik blijf deze foutmelding krijgen. Session.php ziet er uit zoals in de bijlage. Zelf kom ik er niet uit wat er fout is.....
Wie brengt mij op het goede spoor?
Daarna met Akeeba een backup gemaakt en deze met kickstart.php naar de server geupload.
De installer deed zijn werk en na op START te hebben geklikt, kreeg ik een foutmelding:
Code:
Parse error: syntax error, unexpected ')', expecting T_PAAMAYIM_NEKUDOTAYIM in /home/xxx/xxx/public_html/installation/framework/session/session.php on line 104
Wie brengt mij op het goede spoor?
Onderwerp is gesloten.
- Rondeb
- Gebruiker
- Joomla
Minder
Meer
09 sep 2017 06:46 #14650
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Installation/framework/session/session.php on line 104
Hallo,
de joomla site op je pc bevat die nog de installation folder/map?
Groeten Ron
de joomla site op je pc bevat die nog de installation folder/map?
Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
- Margriet
- Bezoeker
09 sep 2017 07:47 #14652
door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic Installation/framework/session/session.php on line 104
Heb je lokaal en live dezelfde PHP versie?
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
09 sep 2017 08:03 #14655
door
Beantwoord door in topic Installation/framework/session/session.php on line 104
@Ron: op mijn computer heb ik die niet meer staan.
@Margriet: ik kan mijn live site niet meer bereiken. Hoe kom ik daar achter? Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik dat niet heb veranderd, want ik werk altijd alles bij via Akeeba vanuit lokaal.
@Margriet: ik kan mijn live site niet meer bereiken. Hoe kom ik daar achter? Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik dat niet heb veranderd, want ik werk altijd alles bij via Akeeba vanuit lokaal.
Onderwerp is gesloten.
- Margriet
- Bezoeker
09 sep 2017 08:21 #14658
door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic Installation/framework/session/session.php on line 104
De php versie kan je vaak via het controlepaneel van je hoster vinden. Of even een phpinfo bestandje aanmaken en uploaden.
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
09 sep 2017 08:43 #14660
door
Ik schijn 5.3 te hebben, die dus outdated is. Lokaal gebruik ik versie 7.0.8 (heb eigenlijk nooit problemen gehad met lokaal naar live bijwerken....).
De reden dat ik 7.0.8 gebruik, is dat ik met MAMP versie 7.1 niet kan gebruiken. De servers starten niet op.
Bij mijn webhoster kan ik 7.0.8 niet selecteren, maar wel 7.0 of 7.1
Als ik een van die 2 selecteer, kom ik dan niet alsnog in de problemen?
De reden dat ik 7.0.8 gebruik, is dat ik met MAMP versie 7.1 niet kan gebruiken. De servers starten niet op.
Bij mijn webhoster kan ik 7.0.8 niet selecteren, maar wel 7.0 of 7.1
Als ik een van die 2 selecteer, kom ik dan niet alsnog in de problemen?
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
09 sep 2017 09:18 #14661
door
Even uitgeprobeerd en versie 7.1 geselecteerd. Dat was de oplossing.
Bedankt voor het meedenken! ?
Bedankt voor het meedenken! ?
Onderwerp is gesloten.